وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ملک اغلب ارزشمندترین دارایی شما است و یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی است که انجام می دهید.هرگونه برخورد با اموال از نظر تعهد مالی یک تصمیم بزرگ نیست, بلکه می تواند یک فرایند پیچیده و نگران کننده باشد.پس باید یک وکیل متخصص ملک برای ملکی که تصمیم دارید روی آن کار کنید؛انتخاب کنید. از دلایل دیگری که شما را به داشتن وکیل متخصص ملکی راغب میکند این است که؛امروزه با گسترش معاملات ملکی میان مردم، به تبع آن،اختلافات میان مردم نیز افزایش پیدا کرده است.

عدم آگاهی مردم نسبت به قرارداد نویسی،عدم پیش بینی تمامی زوایای قرارداد،عدم تسلط به قوانین،عدم ارائه راهکاری غیر از مراجعه به دادگستری و...از جمله عوامل بروز اختلافات میان طرفین قرارداد است؛و وکیل متخصص ملکی میتواند به صورت تخصصی در این زمینه ها شما را نجات دهد! با توجه به گستردگی دعاوی ملکی، وکیل متخصص ملک بایستی از پیچیدگی‌های موضوعات مربوط به این پرونده‌ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند به‌درستی احقاق حق کرده و حق شما را باز ستاند. همچنین وکیل متخصص ملکی با اشرافیت به آیین‌نامه‌ها و قوانین مربوط به املاک و مستقلات، می‌تواند تمام جوانب موضوع دعوا را سنجیده و برحسب مورد موکل خود به دفاع از او بپردازد.

ما در این مقاله شما را با ویژگی های یک وکیل متخصص عالی آشنا خواهیم کرد تا شما,در راستای آشنایی با آن ها؛بهترین انتخاب را داشته باشید,با ما همراه باشید.

ویژگی های وکیل متخصص ملکی

ویژگی های وکیل متخصص ملکی

 وقت شناسی و راستگویی:وقتی مسائل حقوقی در میان است،راستگو بودن «مادر همه ویژگی ها» است.این امر به ویژه هنگامی که شرایط نامساعد قبل یا در حین معامله املاک شما رخ می دهد بسیار مهم است.علاوه بر این،وکلای واقعی و متخصص املاک نیز می توانند در چنین شرایطی اخبار را فاش کنند. شفاف سازی در مورد نحوه خرید و یا خرید ملک باعث ایجاد رابطه بهتر با مشتری و وکیل می شود.

یکی دیگر از ویژگیهای کلیدی،وقت شناسی است.در هر معامله ای که شامل املاک و مستغلات باشد،زمان مهم است و همیشه خواهد بود.وقت شناسی در طول جلسات و همچنین هنگام گزارش می تواند به تولید نتیجه مطلوب تر کمک کند.اگر قصد دارید معاملات تمیز و فوق العاده را در هر زمان انجام دهید،تولید و بازنگری به موقع قراردادها ضروری است.از سوی دیگر گزارش دیرهنگام می تواند اضطراب ایجاد کند.توجه داشته باشید که وقتی املاک و مستغلات مورد بحث قرار می گیرند،مبلغ هنگفتی پول نیز شامل می شود.طبیعی است که به عنوان مشتری،می خواهید بدانید بلافاصله در همه معاملات شما چه اتفاقی می افتد.ارسال فوری اسناد و مدارک و الزامات نیز نشانگر دقیق و دقیق بودن وکیل متخصص در ملک است.

 اخلاق کلی کار:

انتخاب بهترین وکلای متخصص در املاک میتواند؛در یافتن وکلا با بهترین شهرت از نظر اخلاق کاری خلاصه می شود.از آنجا که انتخاب وکیل املاک از طرف شما کار می کند،شما می خواهید بهترین وکیل ممکن را پیدا کنید.آنها می توانند توصیه های منطقی به شما ارائه دهند که لزوماً تا زمانی که این توصیه ها قانونی باشند،با تصمیم و خواسته شما به عنوان مشتری در تضاد نیست.حفاظت از منافع شما همیشه باید هدف اصلی یک وکیل متخصص ملکی باشد.

 مهارتها و تجربیات:

یک سابقه اثبات شده از سوابق و تجربه محکم در زمینه املاک و مستغلات به عنوان دو ویژگی اساسی محسوب می شود که هنگام جستجوی بهترین وکیل متخصص ملکی باید به دنبال آن باشید؛این است که وکلای شما باید دانش وسیع و بی عیب و نقصی در زمینه های مدیریت املاک،منطقه بندی، کاربری زمین،تامین مالی،توسعه،اجاره و موارد دیگر داشته باشند.

داشتن مهارتهای مذاکره و ارتباط قوی نیز در جستجوی شما بسیار مهم است.بهترین وکیل متخصص ملکی,قادر به انجام تعدادی از معاملات در جنبه های مختلف قرارداد هستند.مهارتهای ارتباطی خوب نیز معیار مهمی است زیرا وکلای انتخابی شما باید بتوانند بر هر معامله ای تأثیر بگذارند و آن را برای مشتری مطلوب کنند.معاملات و قراردادهای خوب نیز بستگی به این دارد که وکلای املاک شما از تجربه و مهارت خود چقدر استفاده می کنند.یک وکیل مجرب متخصص در ملک نیز می توانند از تجربیات موارد گذشته برای تقویت پرونده مشتری استفاده کند!!

 پاسخگویی:

هرمکان ممکن است دارای قانون پیچیده ای در مورد املاک و مستغلات باشد و پذیرفتن اینکه شما دانش کافی در مورد این موضوع را ندارید کاملاً صحیح است.دریافت کمک تخصصی از وکلای آموزش عالی و مجرب املاک و مستغلات می تواند برای شما بسیار مفید باشد.علاوه بر این،روندهای خاصی در صنعت املاک وجود دارد که فقط کسانی که دارای دانش فنی هستند درک می کنند.شما هرگز نمی توانید درک کنید که این وکلای املاک چقدر می توانند کمک کنند–آنها مطمئناً می توانند خیال شما را راحت کنند-. یکی از راه های آزمایش میزان پاسخگویی آنها این است که ببینید چقدر طول می کشد تا به اولین پرسش شما پاسخ دهند.جستجوی بهترین وکلای املاک و مستغلات را از همین امروز شروع کنید و به تمام سوالات خود پاسخ دهید و نیازهای خود را بدون هیچ تاخیری برطرف کنید.

 از دیگر ویژگی هایی که نیز باید دارا باشد: یکی از خصوصیات مهم وکیل ملکی بهره مندی او از دانش به روز در باب قوانین جدید و قدیم ملکی و اشراف و تسلطش به آرای وحدت رویه و نظرات اساتید مربوطه در علم فقه و حقوق املاک می باشد. وکیل ملکی پس از اختصاص زمان کافی جهت خواندن پرونده و مصاحبه و جلسات متعدد که با موکلش برگزار می کند، باید بتواند بهترین استراتژی پیشبرد موفق دعوی ملکی را؛در جهت حداکثر کردن امکان برد در پرونده موکل سازمان دهی کند.

 از دیگر مشخصات و ویژگیهای منحصر به فرد وکیل ملکی این است که علاوه بر دارا بودن تمامی موارد بالا در نگارش لایحه به صورت ماهرانه تمامی موارد مرتبط با پرونده را ذکر کرده و به جهت داشتن فن و قدرت بیان و تسلط و اشرافش به پرونده،در حضور قاضی مقتدرانه ازحقوق موکلش دفاع نماید.

موارد رسیدگی وکیل 

برخی از عناوین مهم در دعاوی ملکی که وکیل ملکی و وکلای متخصص در امور ملکی همیشه با آن سروکار دارد، به قرار زیر است.که برخی از آن ها با شرح کامل آن نام برده شده اند.

 رفع عصب یا خلع ید؛ در ماده قانونی آیین دادرسی ۳۰۸، مستند بر طرح این دعوا و قوانین مطرح شده توسط قانون گذار می باشد. زمانی که مالک ملکی مدعی شود که شخصی ملک او را غصب کرده است، اقدام به طرح دعوا به کمک وکیل ملکی و یا وکیل متخصص می کنند. هر نوع مالی اعم از اموال غیر منقول و منقول جز این طرح از دعوا می شود. در صورتی که در طرح این دعوا، شخص غاصب نیز ادعای مالکیت ملک را داشته باشد، موضوع خلع ید مالکانه مطرح می شود.

 خلع ید مشاعی؛ دعوای خلع ید مشاعی زمانی صورت می گیرد،که بین دو یا چند نفر به هر صورتی چه غیر ارادی و در رابطه با ارث باشد و یا از روی رضایت خود شراکت کنند. حال در صورتی که شرکا به تصرف مال شراکتی از سوی یکی از شرکای مالی ناراضی باشند، اقدام به طرح دعوای خلع ید مشاعی می کنند.

 گرفتن حکم تخلیه مورد اجاره تجاری: در طی شصت سال قانون گذاری در ایران، احکام و قوانین مربوط با اجاره تجاری و مسکونی در یک راستا قرار گرفته اند,تا آن زمان که آن ها را جدا و قانون های جدیدی اضافه کردند: قوانینی چون، حق تجارت، حق سرقفلی، حق کسب و پیشه از مقررات اضافه شده در این مبحث بوده است.

 ابطال اسناد مالکیت؛

 طالبه اجرت المثل

 تجویز انتقال منافع

 توقیف اموال و تامین خواسته

دیگر موردهای مورد رسیدگی وکیل متخصص ملکی است.

انتخاب و جست و جوی وکیل متخصص و خوب

در مسیر انتخاب یک وکیل متخصص خوب,ما باید این اطمینان را حاصل کنیم که وکیل ما تمام دانش و تلاش خود را در این جهت صرف میکند که ما زودتر به نتیجه ی نهایی برسیم.

 میتوانیم از تجربه های دوستان و آشنایان از وکیلی که خودشان با آن کار کرده اند,استفاده کنیم.که البته نباید فقط به این بسنده کرد و ما نیز باید تحقیقات لازم را انجام دهیم!

 نباید در دام کسانی که فقط برای تضمین حق الوکاله خود میگویند پرونده ی شما موفق خواهد بود بیفتید!وکیل خوب,وکیلی است که هیچ وقت پایان کار را تضمین نمیدهد,بلکه این اعتماد را ایجاد میکند که تمام تلاش و وقت خود را در پیش بردن پرونده به کار میگیرد!

 و اما معیار آخر:توجه داشته باشید که وکیل شما,مدرک مورد نیاز و معتبر داشته باشد،اینکه وکیل دادگستری از دانشگاه معتبر و در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده باشد یک مزیت و برتری محسوب می شود اما کافی نیست و علاوه بر این تجربه و روش وکیل و مهارت و داشتن شم وکالت مهم است.

  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک دادگستری نمونه

وکیل پایه یک دادگستری نمونه , شناختن وکیل از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام مراجعه برای گرفتن مشاوره مورد توجه شما قرار بگیرد. زمانی که نیازمند وکیل هستید قطعا به دنبال بهترین آنها خواهید بود، برای همین خودتان باید قابلیت شناخت وکیل پایه یک دادگستری نمونه را داشته باشید. توجخ بفرمایید نکاتی که در این مقاله نوشته شده است برای بهبود روند یافتن وکیل کاربلد خواهد بود. ویژگی هایی که وکیل حرفه ای دارد چیست؟ چگونه می توان وکیل حرفه ای را یافت؟ همه سوالات شما در این حوزه پاسخ داده شده است که امیدواریم برایتان مفید باشد.

قبل از آنکه وکیل برای خود انتخاب کنید باید بدانید که در چه حوزه ای انیازمند وکیل هستید! آیا شما یک مشاور خانواده می خواهید؟ یا نیازمند وکیل ملکی، حقوقی، خانواده هستید؟ شناخت نیازمندی ها در قدم اول باید انجام شود در نتیجه ابتدا بعد از مشخص کردن زمینه نیازمندی خود به وکیل آگاهی لازم را برای انتخاب وکیل نمونه در آن حوزه را پیدا کنید. قطعا متخصص بودن وکیل در حوزه نیازمندی شما کمک زیادی خواهد کرد و از بسیاری ضرر ها جلوگیری خواهد کرد.

وکیل برای شما چه خدمتی خواهد کرد؟

همانطور که می دانید انجام دادن امور حقوقی و حقیقی شما می تواند به دست وکیل اصولی و سریع تر انجام شود. پس از دادن وکالت به شخص وکیل شما با توجه به حوزه ای که خواستید و تخصص وکیل خود در قالب قراردادتان کار های حقوقی و حقیقی شما را انجام خواهد داد.

بهترین و باتجربه ترین وکیل، وکیل پایه یک دادگستری است که برای انتخاب راحت تر آن این مقاله را برایتان نوشتیم.

وکیل پایه یک باید چه مدارکی داشته باشد؟

داشتن مدرک لیسانس اولین حداقلی است که یک وکیل پایه یک دادگستری باید داشته باشد. این وکیل با نمره خوبی باید در آزمون وکالت پذیرفته شده باشد. گذراندن دوره کار آموزی یکی از مهم ترین نکات است که باید برای یک وکیل پایه یک دادگستری اتفاق افتاده باشد. صلاحیت شخصیتی یکی از مواردی که می توان در مشاوره ها متوجه آن شد می باشد؛ دقت کنید که شخص وکیل صرفا در پشت یک مدرک پنهان نشده باشد. پبرای وکیل پلیه یک شدن باید دوره وکالت پایه دو توسط شخص طی شود.

وکیل پایه یک چه خدماتی ارائه می کند؟

وکیل پایه یک برای شما خدماتی در حوزه دادگاه خانواده و طلاق، امور ثبتی، امور ملکی و… ازائه کند. دقت کنید که وکیل در یکی از این موارد می تواند به تخصص کافی رسیده و به صورت جدی در آن حوزه فعالیت کند. در نتیجه وکیل پایه یک باید در تخصص خودش برای بیشترین بازدهی انتخاب شود.

شماره تماس جهت مشاوره و گرفتن اطلاعات کامل در زمینه انتخاب وکیل:

 09129724226

وکیل پایه یک حرفه ای را چگونه بشناسیم؟

مدرک داشتن نشانه وکیل بودن نیست. دقت کنید که با نام ها و جمله های زیبا با وکیل غیر حرفه ای قرار داد نبندید در بهترین حالت ضرر مالی و زمانی خواهید دید. برای شناختن یک وکیل پایه ۱ دادگستری باید سابقه او را جویا شوید و تخصص آن را در دعاوی مختلف خود بررسی کنید و با اطمینان کامل موکل وی شوید. معمولا بهترین کار پرس و جو از نزدیکان می باشد تا نتیجه بهترین تجربه ها را شما استفاده کنید.

بهترین وکیل امور ملکی را بشناسید

 

وکیل برای حل کردن مشکلات ملکی در هر زمینه ای که باشد تجربه داشته و تحقیق کرده است. به همین دلیل است که شما برای حل مشکلات ملکی نیازمند وکیل ملکی هستید اما چگونه باید وکیل ملکی حرفه ای را بشناسید؟

خصوصیات وکیل ملکی چگونه است؟

توانایی رفع ابهام از پرونده و شفاف سازی پرونده برای موکل و دادگاه ویژگی یک وکیل حرفه ای در این حوزه است که قطعا پیدا کردن آن سخت خواهد بود. هزینه ای که برای اینگونه از وکیل ها می شود قابل مقایسه با مقدار ضرر احتمالی در صورت نداشتن وکیل، نیست.

وکیل مشاور حقوقی کاربلد کیست؟

گرفتن مشاوره در هر کاری بسیار کمک کننده است در مسائل حقوقی نیز پرسیدن سوال و گرفتن جواب کامل از مشاور می تواند آگاهی شما را بسیار افزایش داده و با آنچیزی که روبه‌رو خواهید شد بیشتر آشنا شوید. در دعاوی های مختلف یافتن پاسخ پرسش هایتان موجب شفافیت پرونده خواهد شد در نتیجه مشاور حقوقی کاربلد می تواند با دقت و جزئیات پاسخ کاربردی و مناسب به شما بدهد.

مسلط بودن به مسائل حقوقی بسیار حیاتی است. در واقع مشاور حقوقی حرفه ای باید در کنار تحقیق روزانه به تسلط خوبی بر روی موارد مختلف رسیده باشد. دقت کنید که یافتن پاسخ برای شما بسیار مهم لست در نتیجه وکیلی که به عنوان مشاور در موارد حقوقی به ظاهر مناسب نباشد را از لیست انتخاب های خود بهتر است خارج کنید.

ویژگی های وکیل خانواده چگونه است؟

داشتن وکیل اتفاق عجیبی نیست و حق هر شخص می باشد در هر نوع دعاوی و انجام کار های حقوقی وکیل بهترین یار حقوقی شما خواهد بود. وکیل خانواده باید صدافت را در کار خود از دست ندهد و به بهترین شکل ممکن هر موضوعی را برایتان شفاش سازد.

وکالت در حوزه خانواده چگونه است؟

برای طلاق های پیچیده و سخت وکیل حرفه ای را استخدام کنید. هزینه های پرداخت مهریه و نحوه پرداخت آن جز مواردی ایت که یک وکیل باید برای موکل خود به خوبی معرفی کرده و بهترنی نتیجه را از آن بگیرید.

وکیل در مسیر طلاق طرفین می تواند اسم و روش فروش را تغییر داد. درخواست پرداخت نفقه و یا دادخواست مهریه از مواردی است که وکیل می تواند به شما کمک کند. شوهر موظف به پرداخت نفقه همسر و فرزندانش است درغیر اینصورت زن می‌تواند برای دریافت مهریه به کمک وکیل از طریق قانون اقدام کند.

تمکین از انجام دادن وظایف زناشویی اجباری بوده و شوهر می تواند از همسر خود برای انجام ندادن اینکار شکایت کند. وکیلی که برای خانواده انتخاب می شود باید شخص روشن فکری باشد؛ دلیل اینکار تجربه چند ساله ما می شود این چیزی که گفتم تو کانال باشه.

 

امیدواریم این مقاله پاسخگوی سوال شما باشد. با نهایت لذت و حال خوب اطلاعات بیشتر رو براوون در تماس میگیم که به زاحتی میتونید با ما ارتباه

  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک دادگستری نمونه

وکیل پایه یک دادگستری نمونه , شناختن وکیل از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام مراجعه برای گرفتن مشاوره مورد توجه شما قرار بگیرد. زمانی که نیازمند وکیل هستید قطعا به دنبال بهترین آنها خواهید بود، برای همین خودتان باید قابلیت شناخت وکیل پایه یک دادگستری نمونه را داشته باشید. توجخ بفرمایید نکاتی که در این مقاله نوشته شده است برای بهبود روند یافتن وکیل کاربلد خواهد بود. ویژگی هایی که وکیل حرفه ای دارد چیست؟ چگونه می توان وکیل حرفه ای را یافت؟ همه سوالات شما در این حوزه پاسخ داده شده است که امیدواریم برایتان مفید باشد.

قبل از آنکه وکیل برای خود انتخاب کنید باید بدانید که در چه حوزه ای انیازمند وکیل هستید! آیا شما یک مشاور خانواده می خواهید؟ یا نیازمند وکیل ملکی، حقوقی، خانواده هستید؟ شناخت نیازمندی ها در قدم اول باید انجام شود در نتیجه ابتدا بعد از مشخص کردن زمینه نیازمندی خود به وکیل آگاهی لازم را برای انتخاب وکیل نمونه در آن حوزه را پیدا کنید. قطعا متخصص بودن وکیل در حوزه نیازمندی شما کمک زیادی خواهد کرد و از بسیاری ضرر ها جلوگیری خواهد کرد.

وکیل برای شما چه خدمتی خواهد کرد؟

همانطور که می دانید انجام دادن امور حقوقی و حقیقی شما می تواند به دست وکیل اصولی و سریع تر انجام شود. پس از دادن وکالت به شخص وکیل شما با توجه به حوزه ای که خواستید و تخصص وکیل خود در قالب قراردادتان کار های حقوقی و حقیقی شما را انجام خواهد داد.

بهترین و باتجربه ترین وکیل، وکیل پایه یک دادگستری است که برای انتخاب راحت تر آن این مقاله را برایتان نوشتیم.

وکیل پایه یک باید چه مدارکی داشته باشد؟

داشتن مدرک لیسانس اولین حداقلی است که یک وکیل پایه یک دادگستری باید داشته باشد. این وکیل با نمره خوبی باید در آزمون وکالت پذیرفته شده باشد. گذراندن دوره کار آموزی یکی از مهم ترین نکات است که باید برای یک وکیل پایه یک دادگستری اتفاق افتاده باشد. صلاحیت شخصیتی یکی از مواردی که می توان در مشاوره ها متوجه آن شد می باشد؛ دقت کنید که شخص وکیل صرفا در پشت یک مدرک پنهان نشده باشد. پبرای وکیل پلیه یک شدن باید دوره وکالت پایه دو توسط شخص طی شود.

وکیل پایه یک چه خدماتی ارائه می کند؟

وکیل پایه یک برای شما خدماتی در حوزه دادگاه خانواده و طلاق، امور ثبتی، امور ملکی و… ازائه کند. دقت کنید که وکیل در یکی از این موارد می تواند به تخصص کافی رسیده و به صورت جدی در آن حوزه فعالیت کند. در نتیجه وکیل پایه یک باید در تخصص خودش برای بیشترین بازدهی انتخاب شود.

شماره تماس جهت مشاوره و گرفتن اطلاعات کامل در زمینه انتخاب وکیل:

 09129724226

وکیل پایه یک حرفه ای را چگونه بشناسیم؟

مدرک داشتن نشانه وکیل بودن نیست. دقت کنید که با نام ها و جمله های زیبا با وکیل غیر حرفه ای قرار داد نبندید در بهترین حالت ضرر مالی و زمانی خواهید دید. برای شناختن یک وکیل پایه ۱ دادگستری باید سابقه او را جویا شوید و تخصص آن را در دعاوی مختلف خود بررسی کنید و با اطمینان کامل موکل وی شوید. معمولا بهترین کار پرس و جو از نزدیکان می باشد تا نتیجه بهترین تجربه ها را شما استفاده کنید.

بهترین وکیل امور ملکی را بشناسید

 

وکیل برای حل کردن مشکلات ملکی در هر زمینه ای که باشد تجربه داشته و تحقیق کرده است. به همین دلیل است که شما برای حل مشکلات ملکی نیازمند وکیل ملکی هستید اما چگونه باید وکیل ملکی حرفه ای را بشناسید؟

خصوصیات وکیل ملکی چگونه است؟

توانایی رفع ابهام از پرونده و شفاف سازی پرونده برای موکل و دادگاه ویژگی یک وکیل حرفه ای در این حوزه است که قطعا پیدا کردن آن سخت خواهد بود. هزینه ای که برای اینگونه از وکیل ها می شود قابل مقایسه با مقدار ضرر احتمالی در صورت نداشتن وکیل، نیست.

وکیل مشاور حقوقی کاربلد کیست؟

گرفتن مشاوره در هر کاری بسیار کمک کننده است در مسائل حقوقی نیز پرسیدن سوال و گرفتن جواب کامل از مشاور می تواند آگاهی شما را بسیار افزایش داده و با آنچیزی که روبه‌رو خواهید شد بیشتر آشنا شوید. در دعاوی های مختلف یافتن پاسخ پرسش هایتان موجب شفافیت پرونده خواهد شد در نتیجه مشاور حقوقی کاربلد می تواند با دقت و جزئیات پاسخ کاربردی و مناسب به شما بدهد.

مسلط بودن به مسائل حقوقی بسیار حیاتی است. در واقع مشاور حقوقی حرفه ای باید در کنار تحقیق روزانه به تسلط خوبی بر روی موارد مختلف رسیده باشد. دقت کنید که یافتن پاسخ برای شما بسیار مهم لست در نتیجه وکیلی که به عنوان مشاور در موارد حقوقی به ظاهر مناسب نباشد را از لیست انتخاب های خود بهتر است خارج کنید.

ویژگی های وکیل خانواده چگونه است؟

داشتن وکیل اتفاق عجیبی نیست و حق هر شخص می باشد در هر نوع دعاوی و انجام کار های حقوقی وکیل بهترین یار حقوقی شما خواهد بود. وکیل خانواده باید صدافت را در کار خود از دست ندهد و به بهترین شکل ممکن هر موضوعی را برایتان شفاش سازد.

وکالت در حوزه خانواده چگونه است؟

برای طلاق های پیچیده و سخت وکیل حرفه ای را استخدام کنید. هزینه های پرداخت مهریه و نحوه پرداخت آن جز مواردی ایت که یک وکیل باید برای موکل خود به خوبی معرفی کرده و بهترنی نتیجه را از آن بگیرید.

وکیل در مسیر طلاق طرفین می تواند اسم و روش فروش را تغییر داد. درخواست پرداخت نفقه و یا دادخواست مهریه از مواردی است که وکیل می تواند به شما کمک کند. شوهر موظف به پرداخت نفقه همسر و فرزندانش است درغیر اینصورت زن می‌تواند برای دریافت مهریه به کمک وکیل از طریق قانون اقدام کند.

تمکین از انجام دادن وظایف زناشویی اجباری بوده و شوهر می تواند از همسر خود برای انجام ندادن اینکار شکایت کند. وکیلی که برای خانواده انتخاب می شود باید شخص روشن فکری باشد؛ دلیل اینکار تجربه چند ساله ما می شود این چیزی که گفتم تو کانال باشه.

 

امیدواریم این مقاله پاسخگوی سوال شما باشد. با نهایت لذت و حال خوب اطلاعات بیشتر رو براوون در تماس میگیم که به زاحتی میتونید با ما ارتباه

  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

مصوبه ستاد ملی کرونا برای مستأجرین

مصوبه ستاد ملی کرونا برای مستأجرین , در سال ۱۴۰۰ و در خلال درگیری با ویروس مرگبار کرونا ، ستاد ملی کرونا با هدف حمایت از خانوار های مستأجر ، مراتبی را در خصوص تمدید اجاره نامه املاک مسکونی و اعطای تسهیلات وام ودیعه مسکن پیش بینی نموده است که مستأجران واجد شرایط می‌توانند از این امکانات بهره مند شوند.

چگونگی اجاره املاک مسکونی با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا

در زمینه اجاره املاک مسکونی شرایطی در مصوبه فوق الذکر اتخاذ گردیده است که به شرح ذیل قابل ملاحظه می باشد :

میزان افزایش مبلغ اجاره بها

حداکثر افزایش مبلغ اجاره بها یا رهن املاک مسکونی در شهر های متفاوت ، میزان قابل قبول گوناگونی دارد ؛ این افزایش بها در کلان شهر تهران تا سقف ۲۵ درصد ، سایر کلان شهرها تا سقف ۲۰ درصد و برای سایر مناطق شهری کشور تا سقف ۱۵ درصد مجاز اعلام شده است.

تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن

مهلت ثبت نام اشخاص واجد شرایط برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ماه معین گردیده و پرداخت تسهیلات بانک‌ها و مؤسسات اعتباری حداکثر تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ صورت میگیرد .
سقف مبلغ این تسهیلات برای کلان شهر تهران ۷۰ میلیون و سایر کلان شهرها ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان برآورد شده است.

مهلت اعتبار قراردادهای اجاره

کلیه قراردادهای اجاره مربوط به املاک مسکونی استیجاری که از تاریخ ابلاغ این مصوبه تا پایان سال ۱۴۰۰ مدت زمان اعتبار آن‌ها به اتمام می‌رسد و در صورت عدم توافق طرفین و تمایل مستاجرین، این قراردادها به صورت خودکار به مدت یک سال تمدید میگردد.

آیا موارد فوق الذکر به صورت مطلق در تمامی قرارداد های استیجاری کاربرد دارد؟

بدون شک برای تمامی تسهیلات پیش بینی شده در جهت کاهش مشکلات خانوارهای مستأجر شرایطی وجود دارد که فقدان هریک از آن ها منجر به محرومیت از برخورداری آن شرایط خواهد شد.

برخی از استثنائات مصوبه ستاد ملی کرونا

شرایط ذیل مانع از برخورداری از سه موردی که برای مستأجرین در راستای چگونگی افزایش مبلغ اجاره بها ، اعطای تسهیلات وام ودیعه مسکن و تمدید قرارداد اجاره پیش بینی شده ، می گردد؛
_ اخذ پروانه ساختمانی یا پروانه تعمیرات اساسی توسط مالک، به منظور تخریب واحد مسکونی، احداث ساختمان جدید و یا تعمیرات اساسی واحد مسکونی.

_ عدم پرداخت ما به التفاوت مال الاجاره توسط مستأجر تا یک ماه پس از تمدید قرارداد اجاره جدید، بر اساس مستندات مثبته و به تشخیص مرجع صالح رسیدگی کننده.

_ املاک معامله شده به شکل رسمی و قطعی که قبلاً یا در مدت تمدید قرارداد و تخلیه و تحویل مستأجر ظرف مدت دو ماه از تاریخ انتقال سند رسمی.

_ عدم موافقت مستأجر با افزایش مبلغ اجاره با نرخ‌های فوق‌الذکر و به تشخیص مرجع صالح رسیدگی کننده.

_ عدم انجام تعهدات مستأجرانی که در دوره قرارداد اجاره بر اساس این مجوز، به تشخیص مرجع صالح رسیدگی کننده و موارد ایجاد تضییع حقوق موجر.

_ موجر و افراد تحت تکفل وی صرفاً مالک همین واحد مسکونی مورد اجاره بوده و نیاز (مالک و افراد تحت تکفل) موجر به ملک مسکونی مورد اجاره برای سکونت و احراز آن توسط مرجع صالح رسیدگی کننده.

_ مستأجر رفتاری خلاف عرف عمل نموده و باعث شکایت سایر ساکنین واحدهای مسکونی باشد و احراز مرجع صالح رسیدگی کننده.

_ کاربری خلاف تعهدات مقرر در اجاره‌نامه مستأجر در دوران استفاده از واحد مسکونی.

_ عدم ایفای تعهدات(پرداخت به موقع اجاره‌بها، هزینه شارژ و …) و ایجاد ضرر و زیان قابل ملاحظه موجر به تشخیص مرجع صالح رسیدگی کننده.

چگونگی تمدید قرارداد اجاره

اصل بر تمدید قرارداد اجاره است و در صورتی که مستأجر ۲۵ درصد را پرداخت نماید و مؤجر هم شکایتی نکند، به محض واریز مبلغ مذکور، قرارداد تمدید خواهد شد.

اما چنانچه مستأجر دارای موارد مستثنی شده باشد، مؤجر میتواند با مراجعه به شورای حل اختلاف دعوی تخلیه را مطرح نماید تا دادگاه شورا رأی صادر نماید؛ در صورت اثبات ادعای مؤجر، مستأجر باید خانه را تخلیه کند و اگر اثبات نشد تمدید اجاره صورت میگیرد.

  • میثم شفیعی