وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

۳۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

داوری در ساخت

داوری در ساخت

داوری در ساخت ، بسیاری از عموم مردم در جهت تسریع امور حقوقی و قضائی سعی بر این دارند که دعوای خود را از طریق داوری حل و فصل نمایند و خود را از رسیدگی ها و زمان های طاقت فرسای دادگاه ها وا رهانند . پس در نتیجه در قرارداد خود موضوع را جهت حل اختلاف به داوری ارجاع می دهند . در پرونده مزبور خواهان محترم در ابتدا دعوا را مستقیما از طریق دادگاه پیگیری می نماید . اما با ملاحظه اینجانب به قرارداد مشارکت متوجه گردیدم که وفق ماده ۸ قرارداد حل اختلاف از طریق داوری حل و فصل خواهد شد ، پس نتیجتا اینکه با ایراد بنده به ماده 8 قرار دارد.

به شرح لایحه ذیل تقاضای قرارداد دعوا و صدور حکم بی حقی خواهان نمودم :

داوری

نتیجتا دادگاه به شرح ذیل اقدام به صدور رأی نمود :

 

داوری در ساخت

پس از صدور رأی خواهان محترم اقدام به طرح دعوا از طریق داوری به سازمان نظام مهندسی نموند تا با دفاعیات اینجانب رأی داوری ذیل صادر گردید:

 

نمونه داوری در ساخت

لذا با توجه به صدور رأی داوری ایشان وفق ماده 489 از قانون آیین دادرسی مدنی درخواست ابطال رأی داوری از طریق مرجع قضایی را نمود که بنده لایحه دفاعیه ای به شرح ذیل تقدیم دادگاه نمودم :

 

نمونه رای داوری در ساخت

نمونه رای داورینمونه داوری

ودر نتیجه قاضی محترم شعبه مزبور به شرح ذیل اقدام به صدور رأی نمود :

 

داوری در قرارداد مشارکت در ساخت

 

پس از صدور رای دادگاه محترم از شعبه 150 دادگاه حقوقی که ابطال رای را با هیچیک از شقوق ماده 489 قانون آیین دادرسی مدنی مطابقت نداشت و در نتیجه حکم بطلان دعوا صادر نمود . و به دلیل خارج از نوبت بدون تجدید نظرخواهی خواهان بدوی پرونده مختوم گردید .

 

 

رای داوری

ارتباط با وکیل خوب در شمال ، (وکیل الرعایا )متوجه آن خواهید شد .

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب در شمال

وکیل خوب در شمال

وکیل خوب در شمال ، ویژگی های یک وکیل خوب :

در حقیقت تمرین یکی از ایده آل ها را کامل می کند. یک عمل خوب قانونی ، به طور خاص یک پزشک خوب قانون ، از همین اصل پیروی می کند. چندین عامل دیگر برای ایجاد یک وکیل خوب ترکیب شده اند و یک وکیل برتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر عمل یا موسسه حقوقی پوکت متشکل از افراد دارای این خصوصیات در نهایت به یک موسسه حقوقی عالی تبدیل می شود. این ترکیب از ویژگی ها و مهارت ها ، وکلا را از حقوقدانان عالی جدا می کند.

قانون را بدانید

دانستن قانون ، حداقل حق انتخاب وکالت است. یک وکیل خوب پوکت باید قانون را بشناسد و آن را خوب بشناسد. این بسته به حوزه تخصص ، باید شامل قوانین داخلی و بین المللی شود. یک وکیل خوب در پوکت باید با قوانین تایلند آشنا باشد. همچنین داشتن مهارت های فنی مانند تهیه قراردادها از اهمیت بالایی برخوردار است. هر وکالت در یک شرکت حقوقی پوکت که مشاغل حقوقی شرکت ها را اجرا می کند ، باید بتواند پیمان نامه ببندد و آنرا مهر و محضری کند.

هر دو مهارت ارتباطی شفاهی و کتبی را توسعه دهید


توانایی برقراری ارتباط مؤثر و مستقیم به نقطه ، ویژگی دیگر یک وکیل عالی است. برای بیان یا مستند سازی موقعیت مشتری در دادگاه حقوقی مستلزم داشتن یک فرد ماهر است ، خواه در هنگام استعلام از یک شاهد ، استدلال از پرونده مشتری به هیئت منصفه یا جلوگیری از هرگونه شکاف و بند مشکلی در قراردادها و سایر اسناد حقوقی تهیه شده برای مشتری . در یک وضعیت دادگاه ، مهارت های شفاهی درگیر در شاهدانی که باید از متقاضیان آزمایش استفاده کنند باید مهارت داشته باشند ، در حالی که قادر به انتخاب کلمات مناسب برای یک بیانیه ممکن است عامل اصلی تصمیم گیری در این پرونده باشد.

به کانون وکلا بپیوندید

عضویت در کانون وکلائی تایلند عاملی است که یک وکیل پوکت را از بقیه جدا می کند. شرکت های حقوقی پوکت مانند ما این حق را دارند که با دادرسی رهبر بسیار توانمند ما در ارتباط باشند. این انجمن پایگاه داده ای از وکلای عضو در پوکت را نگه می دارد که سوابق خوبی در نمایندگی مشتری دارند.

یک مربی پیدا کنید

این دانش رایج است که همه افراد از جایی شروع می کنند. ابتکارات فرومایه اغلب مسیرهایی را به سوی عظمت دنبال می کند ، به خصوص وقتی که زیر یک وکیل پوکت با تجربه ای فراوان در زمینه علاقه قرار بگیرید. این تمایل به یادگیری تحت هدایت جانبازان ، صفت یک وکیل خوب است.

روابط خوب با دیگران در این زمینه

یک وکیل خوب با مهربانی و مودب بودن ، با همکاران وکلا ، قاضیان و کارمندان دادگاه در پوکت همکاری خوبی خواهد داشت. یک وکیل خوب همیشه با متخصصان فوق در رده بندی خوب قرار خواهد گرفت. برای کسی که با او مهربان و مودب است ، همه چیز به بهترین وجه کار می کند.

قرار دادن جبهه و مرکز مشتری

یک وکیل عالی برای اطمینان از دستیابی به رضایت مشتری از کار خود خارج خواهد شد. این شامل صادق بودن و شفافیت با مشتری از ابتدا و اطمینان از این است که شما برای رسیدن به خواسته های مشتری در راه ممکن از راه خود خارج شوید. مشتری باید گوش داده شود ، به هر قضاوتی قضاوت و محافظت نشود. امتیاز و محرمانه بودن مشتری باید در همه زمان ها حفظ شود. به هیچ وجه نباید یک وکیل خوب مشغول انجام هرگونه فعالیتی باشد که به ضرر موکل وی باشد.

خانه ای برای وکلای عالی

موسسه حقوقی پوکت ما دارای وکلائی است که تحت راهنمایی یکی از وکلای پوکت از معیارهای فوق برخوردار است. تجربه گسترده ما باعث شده است که دانش زیادی در زمینه های مختلف تخصصی متناسب با نیازهای مشتری انجام شود.

چه موقع به وکیل احتیاج دارید؟ اگرچه پاسخ به شغل و شرایط خاص شما بستگی دارد ، اما معمولاً ارزش دارد قبل از تصمیم گیری دیگری که می تواند پیامدهای قانونی داشته باشد با یکی از آن ها مشورت کنید.

برخی از کارآفرینان صبر می کنند تا مشکلی با یک وکیل پیش نیاید ، اما در جامعه مذهبی امروز ، این هوشمندانه ترین ایده نیست.

مشاوره وکالت

جیمز بیلی هود از موسسه حقوقی شپرد ، مولین ، ریشتر و همپتون می گوید: "تقریباً هر مشاغل ، هر اندازه که باشد ، به مشاوره وکالت نیاز دارد." "حتی کوچکترین مشاغل نگرانی های مالیاتی دارند که باید در مراحل اولیه برنامه ریزی به آنها رسیدگی شود."

بسیاری از کارآفرینان می گویند رابطه آنها با یک وکیل مانند یک ازدواج است - برای توسعه زمان لازم است. به همین دلیل مهم است که مقدمات اولیه برای یک همکاری خوب را فراهم کنید.

چگونه وکیل مناسب را انتخاب می کنید؟ از صاحبان مشاغل در صنعت خود یا از متخصصانی مانند بانکداران و حسابدارانی که به آنها اعتماد دارید توصیه هایی بخواهید. فقط اسامی پیدا نکنید. از آنها در مورد نقاط قوت و ضعف خاص وکالت توصیه شده خود بپرسید.

سپس این روند را یک قدم دیگر بردارید: از وکلا از همکاران تجاری خود استفاده کنید که آنها چه پیشنهادی دارند و چرا.

در مرحله بعد ، مصاحبه ای با پنج وکیل برتر مورد نظر خود ترتیب دهید. به آنها بگویید که شما علاقه مند به ایجاد یک رابطه طولانی مدت هستید و بدانید که کدام افراد مایل به ملاقات با شما برای مشاوره اولیه و بدون پرداخت هزینه هستند.

در این کنفرانس اولیه ، برای توصیف شغل و نیازهای قانونی آن آماده باشید. به آنچه وکیل می گوید و انجام می دهد توجه کنید و به دنبال خصوصیات زیر باشید:

با ارتباط با وکیل خوب در شمال ، (وکیل الرعایا )متوجه آن خواهید شد .

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

مجرب ترین وکیل در کرج

مجرب ترین وکیل در کرج

مجرب ترین وکیل در کرج  که به طور معمول موارد زیر را انجام می دهد:

مشاوره و نمایندگی موکلان در دادگاه ها ، قبل از سازمان های دولتی و در امور حقوقی خصوصی
با مشتری و دیگران ارتباط برقرار کنید
انجام تحقیق و تحلیل مشکلات قانونی
قوانین ، احکام و مقررات را برای افراد و مشاغل تفسیر کنید
حقایق راکه به طور معمول موارد زیر را انجام می دهد:

مشاوره و نمایندگی موکلان در دادگاه ها ، قبل از سازمان های دولتی و در امور حقوقی خصوصی
با مشتری و دیگران ارتباط برقرار کنید
انجام تحقیق و تحلیل مشکلات قانونی
قوانین ، احکام و مقررات را برای افراد و مشاغل تفسیر کنید
حقایق را به صورت کتبی و شفاهی به مشتری یا دیگران ارائه دهید و از طرف آنها استدلال کنید
اسناد حقوقی مانند دادخواستها ، تجدیدنظرها ، وصیت نامه ها ، قراردادها و اعمال را تهیه و تنظیم کنید

آنها به عنوان وکالت ، با ارائه مدارک و استدلال در حمایت از موکل خود ، یکی از طرفین را در دادگاههای جنایی یا مدنی قرار می دهند.

به عنوان مشاور ، وکلا در مورد حقوق و تعهدات حقوقی خود به موکل خود مشاوره می دهند و دوره های اقدام در امور تجاری و شخصی را پیشنهاد می کنند. همه وکلا در مورد اهداف ،قوانین و تصمیمات قضایی تحقیق می کنند و قوانین را در مورد شرایط خاص که موکلان آنها با آن روبرو هستند اعمال می کنند.

وکلا غالباً بر کارمندان پشتیبانی مانند کارمندان و معاونان حقوقی نظارت دارند.

بسته به محل کار ، وکلا ممکن است عناوین و وظایف مختلفی داشته باشند.

وکلای دادرسی کیفری به عنوان دادستان و وکیل مدافع نیز شناخته می شوند. دادستان ها معمولاً برای دولت تلاش می کنند که علیه یک شخص یا شرکت متهم به نقض قانون اقدام به طرح دعوی یا اتهام کند.

وکلای دفاع برای نمایندگی و دفاع از متهم برای افراد یا دولت (به عنوان مدافعان عمومی) کار می کنند. مشاوران دولتی معمولاً در سازمانهای دولتی فعالیت می کنند. آنها قوانین و مقررات را می نویسند و تفسیر می کنند و رویه هایی را برای اجرای آنها تنظیم می کنند. مشاوران دولت همچنین تصمیمات حقوقی را می نویسند. آنها از طرف دولت پرونده های مدنی و جزایی را مطرح می کنند.

مشاوران شرکتی ، مشاوران داخلی نیز خوانده می شوند وکلائی هستند که برای شرکت ها کار می کنند. آنها در مورد مسائل حقوقی مربوط به فعالیتهای تجاری شرکت ، به مدیران شرکت توصیه می کنند. این موضوعات ممکن است شامل اختراعات ثبت شده ، مقررات دولتی ، قرارداد با سایر شرکت ها ، منافع ملک ، مالیات یا توافق های معامله جمعی با اتحادیه ها باشد.

حقوقدانان کمک های حقوقی در سازمان های خصوصی و غیرانتفاعی برای افراد محروم کار می کنند. آنها معمولاً به جای پرونده های کیفری ، به پرونده های مدنی مانند موارد مربوط به اجاره نامه ، تبعیض شغلی و اختلافات مربوط به حقوق و دستمزد رسیدگی می کنند.


وکلا اغلب در یک منطقه خاص تخصص دارند. در زیر نمونه هایی از انواع وکلا وجود دارد:

 

وکلای محیط زیست با موضوعات و مقررات مربوط به محیط زیست برخورد می کنند. آنها ممکن است نماینده گروه های وکالت ، شرکت های دفع زباله و سازمان های دولتی باشند تا از قوانین مربوطه پیروی کنند.

وکلا در امور مالیاتی با موضوعات مختلفی در رابطه با امور مالیاتی با افراد و شرکتها روبرو هستند. وکلای امور مالیاتی ممکن است به مددجویان کمک کنند تا قوانین پیچیده مالیاتی را رهنمون سازند ، به طوری که مالیات مناسب را برای مواردی از قبیل درآمد ، سود یا املاک بپردازند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است به یک شرکت در مورد چقدر مالیات لازم برای پرداخت از سودهای حاصل از ایالات مختلف برای پرداختن به قوانین سرویس درآمد داخلی مشاوره دهند.

برخی دیگر از وکلا

حقوقدانان مالکیت معنوی با قوانین مربوط به اختراعات ، ثبت اختراع ، علائم تجاری و کارهای خلاقانه مانند موسیقی ، کتاب و فیلم برخورد می کنند. یک وکیل مالکیت معنوی ممکن است در مورد این که آیا استفاده از مطالب منتشر شده در کتاب آینده مشتری صحیح است ، به مشتری مشاوره دهد. وکلای خانواده با موضوعات حقوقی متنوعی روبرو هستند که مربوط به خانواده است. آنها ممکن است در مورد طلاق ، حضانت کودک و مراحل فرزندخواندگی به مشتری مشاوره دهند.

وکلا در بورس اوراق بهادار در زمینه مسائل قانونی ناشی از خرید و فروش سهام کار می کنند و اطمینان حاصل می کنند که کلیه الزامات افشای اطلاعات برآورده شده است. آنها ممکن است از طریق پیشنهاد عمومی اولیه یا خرید سهام در یک شرکت دیگر ، به شرکتهایی که علاقه مند هستند در بورس سهام شرکت کنند ، مشاوره دهند.

وکلای دادخواهی با تمام دعاوی و اختلافات بین طرفین رسیدگی می کنند. اینها می تواند اختلافات مربوط به قرارداد ، اختلافات آسیب دیدگی شخصی و اختلافات در مورد املاک و مستغلات باشد.

وکلای دادخواهی ممکن است در منطقه خاصی مانند قانون آسیب های شخصی تخصص داشته باشند یا ممکن است وکیل کلی برای انواع اختلافات و دعاوی باشد. برخی از وکلا در مدارس حقوق تبدیل به معلم می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اساتید دانشکده حقوق ، به پروفایل استادان بعد از دوره متوسطه مراجعه کنید.

برنامه های کاری

اکثر وکلا تمام وقت کار می کنند و بسیاری از ساعات کار طولانی دارند. وکلائی که در حرفه خصوصی هستند و یا کسانی که در شرکتهای بزرگ کار می کنند ، غالباً ساعات طولانی کار می کنند ، تحقیق می کنند و اسناد را آماده می کنند.

پیشرفت

 

وکلای تازه استخدام شده معمولاً به عنوان همکار شروع می شوند و با وکلا و قضات باتجربه تر همکاری می کنند. بعد از گذشت چندین سال ، برخی از وکلا ممکن است در مشارکت پذیرفته شده و صاحبان جزئی بنگاهی باشند که در آن کار می کنند. برخی از وکلا برای خود تمرین می کنند یا به بخش حقوقی یک شرکت بزرگ مراجعه می کنند. تعداد کمی از وکلا باتجربه معرفی و یا به دوره های دادرسی معرفی می شوند. سایر وکلا ممکن است دانشکده و مدرسان دانشکده حقوق تمام وقت شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قضات و دانشکده های دانشکده حقوق ، به پروفایل قضات و افسران دادرسی و مشخصات مربوط به معلمان دوره بعد متوسطه مراجعه کنید.

تجربه دیگر

 

دانشجویان حقوق غالباً با شرکت در کلینیک های حقوقی تحت حمایت دانشگاه ، در مسابقات دادگاه احضار دانشگاه ، در محاکمه های عملی زیر نظر وکلای دادگستری و قاضیان با تجربه و از طریق تحقیق و نوشتن در مورد مسائل حقوقی مجلات حقوقی دانشگاه، تجربه عملی کسب می کنند.

مشاغل پاره وقت یا تابستان در شرکتهای حقوقی ، آژانسهای دولتی و بخشهای حقوقی شرکتها نیز تجربه ارزشمندی را ارائه می دهند این تجربیات می تواند به دانشجویان رشته حقوق کمک کند تا تصمیم بگیرند در مشاغل خود روی چه نوع کار حقوقی تمرکز کنند. این تجربیات همچنین ممکن است بعد از فارغ التحصیلی به طور مستقیم به شغل منتهی شود.

شخصیت و علایق

 

مطابق چارچوب قانون وکلا به طور معمول در حوزه های تفکر و ترغیب علاقه دارند.

حوزه علاقه به تفکر نشان دهنده تمرکز در تحقیق و افزایش درک قوانین طبیعی است. میزان علاقه شان دهنده تمرکز تأثیرگذاری ، ایجاد انگیزه و فروش به افراد دیگر است.
اگر مطمئن نیستید که آیا علاقه ای به فکر کردن یا یا اقناع دارید یا خیر ، می توانید برای اندازه گیری علایق خود از یک آزمون حرفه ای استفاده کنید

وکلا باید دارای خصوصیات خاص زیر نیز باشد:

 

مهارت های تحلیلی. وکلا به مشتریان خود در حل مشکلات و مشکلات کمک می کنند. در نتیجه ، آنها باید قادر به تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از اطلاعات ، تعیین حقایق مربوطه و راه حل های مناسب باشند. مهارتهای بین فردی وکلا باید با ایجاد یک رابطه اعتماد ، احترام و اعتماد به نفس مشتریان خود را جلب کنند ، به طوری که مشتریان احساس راحتی کنند و اطلاعات شخصی مربوط به پرونده خود را به اشتراک بگذارند. مهارت حل مسئله وکلا باید احساسات و تعصبات خود را از مشکلات مشتری خود جدا کنند و موضوع را به صورت عینی ارزیابی کنند.

بنابراین ، مهارت های خوب برای حل مسئله برای وکلا مهم است تا بهترین دفاع و توصیه را تهیه کنند.

مهارتهای تحقیق تهیه مشاوره حقوقی یا نمایندگی برای مشتری معمولاً نیاز به تحقیقات اساسی دارد.

همه وکلا باید بتوانند آنچه را که قوانین و مقررات مربوط به یک موضوع خاص اعمال می شود ، پیدا کنند.

مهارت صحبت کردن مجرب ترین وکیل در کرج از طرف موکلان خود استخدام می شوند تا از طرف آنها صحبت کنند.

وکلا باید بتوانند مدارک و شواهد را به روشنی به قاضی و هیئت منصفه ارائه دهند.

مهارت های نوشتن. وکلا هنگام تهیه اسناد مانند وصیت نامه ها ، امانت ها و وکالت باید دقیق و خاص باشند.

دورنمای شغل

رقابت باید همچنان قوی باشد ، زیرا دانشجویان بیشتری هر ساله از دانشکده حقوق فارغ التحصیل می شوند تا آنجا که مشاغل موجود است. برخی از فارغ التحصیلان دانشکده حقوق ، که نتوانسته اند جایگاه های دائمی پیدا کنند ، به تعداد فزاینده ای از شرکت های شاغل موقت که وکلا را در مشاغل کوتاه مدت قرار می دهند ، روی آورده اند.

این سرویس به شرکت ها اجازه می دهد تا وکلای دادگستری را «در صورت نیاز» استخدام کنند و به وکلای اولیه اجازه می دهد مهارت های عملی را توسعه دهند.

به دلیل رقابت شدید ، تمایل یک فارغ التحصیل رشته حقوق برای جابجایی و تجربه کاری وی اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما ، برای داشتن مجوز در ایالت دیگر ، ممکن است یک وکالت مجبور شود که از یک وکالت در ایالت دیگری استفاده کند.

با ارتباط با مجرب ترین وکیل در کرج ، (وکیل الرعایا )متوجه آن خواهید شد .

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

مجرب ترین وکیل در تهران

مجرب ترین وکیل در تهران ، شمارا با گروه وکیل الرعیا یکی از با تجربه ترین وکلا در تهران و کرج و سایر استان ها آشنا میکنیم .

یک وکیل عالی را شما تجربه خواهید کرد .

ویژگی یک وکیل برای ماهرشدن :

من می خواهم وکیل شوم زیرا معتقدم که این روش خوبی برای ارائه خدمات به جامعه است و کاملاً مهارت ها ، توانایی ها و نگرش هایی را در من ایجاد می کند

که می توانم در جنبه های زیادی از زندگی خودم اعمال کنم.

من معتقدم که حرفه حقوقی نقش اساسی در هر جامعه ایفا می کند ، زیرا عموماً برای تحلیل و حل تئوری های قانونی و اطمینان از اجرای عدالت تلاش می کند.

در این راستا ، من می خواهم درگیر آن نوع حرفه شوم و در عین حال از رشد حرفه ای خود نیز اطمینان حاصل کنم .

از نظر من ، ویژگی های جالبی که یک وکیل در اختیار دارد ، شوخ طبع ، جسارت است .

به طور کلی ، یک وکیل در حین انجام کار خود اعتماد به نفس و صداقت را از دست می دهد زیرا این امر هاله ای از اقتدار و حرفه ای بودن را در اطراف خود ایجاد می کند .

همچنین یک وکیل باید در تمام اوقات خصوصاً در لحظات شدید در دادگاه کنترل کامل احساسات خود را داشته باشد .

علاوه بر این ، قابل توجه است که او خوب تحت فشار کار می کند ، این چیزی است که من می خواهم در موقعیت های مختلف زندگی ام تقلید و اعمال کنم .

در این راستا ، من می خواهم به همین اعتماد به نفس و آرامش داشته باشم و مهارت های تحلیلی و انتقادی بی نظیری داشته باشم

زیرا بدون شک این امر در چندین جنبه از زندگی من به من کمک می کند .

من همچنین معتقدم که در حال حاضر ، من همه این صفات را دارم و به همین دلیل اطمینان دارم که حرفه حقوقی برای من است.

من همچنین معتقدم که حرفه حقوقی چند وجهی است زیرا می تواند در اشکال مختلف خدماتی دخیل باشد .

اگر وارد حرفه وکالت شوم ، می توانم در آینده وکالت شرکتی ، وکیل مالیاتی و حتی قاضی را انتخاب کنم .

به عبارت دیگر ، یکی از دلایل اصلی علاقه من به وکیل شدن این است

که این حرفه جنبه های زیادی در جامعه دارد که کم و بیش افق های من را گسترش می دهد و دید عمیق تری از قانون برای من فراهم می کند.

این حرفه عمدتاً من را به فردی بسیار انعطاف پذیر تبدیل می کند که در زمینه های زیادی دانش دارد.

علاوه بر این ، من همچنین می خواهم وکیل شوم زیرا می خواهم مهارت های تحلیلی و انتقادی را که حرفه وکالت به آن احتیاج دارد ، را یاد بگیرم .

به عنوان مثال ، برای به دست آوردن یک پرونده مدنی ، یک وکالت باید اطمینان حاصل کند

که همه جزئیات ضعیف ، ضعف و شهادت متناقض کاملاً دقیق بررسی شده است زیرا این امر می تواند به نفع موکلش باشد .

همچنین یک وکیل دادگستری باید شوخ و سریع و استدلالهای بنیادی داشته باشد که می تواند برای متقاعد کردن هیئت منصفه تصمیم به نفع خود داشته باشد.

مقام وکالت همچنین مستلزم تحقیقات و تحقیقات گسترده است که دو جنبه در مورد حرفه وکالت نیز وجود دارد که به آن بسیار علاقه مند هستم .

همچنین معتقدم که حرفه حقوقی از نظر تحصیلات و عقل از استانداردهای بالایی نیز برخوردار است.

امروزه ، ورود به دانشکده های حقوق ، به ویژه مدارس برتر ، بسیار دشوار است ، زیرا این حرفه نقش مهمی در جامعه دارد .

در رابطه با این ، من می خواهم با وکیل بودن به آن معیارهای عالی و عقل بالا دست یابم

علاوه بر این ، یکی از جنبه های مهم در مورد حرفه ای که می خواهم در آن شرکت کنم این است

که در دفاع از معصومین و آزار و اذیت عناصر بی قانونی که مختل قانون و نظم در جامعه هستند ، نقش اساسی دارد.

من اساساً می خواهم در آن نقش شرکت کنم و در حمایت از عدالت و انصاف در جامعه سهیم باشم.

به طور خلاصه ، من می خواهم در درجه اول به دلیل رشد حرفه ای و شخصی که این حرفه ارائه می دهد ، وکیل بشوم .

من همچنین معتقدم که من صفات ، مهارت ها ، نگرش ها و ویژگی های مختلفی دارم که بدون شک به من اجازه می دهد تا تأثیر بگذارم در این زمینه.

من اطمینان دارم که حرفه حقوقی به من این امکان را می دهد

تا به فردی کاملاً متناسب ، شایسته و خوش اخلاق تبدیل شوم که باعث افتخار در توانایی کمک به رشد و پیشرفت جامعه می شود .

با ارتباط با بهترین وکیل پایه یک کرج ، وکیل الرعایا متوجه آن خواهید شد .

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

مجرب ترین وکیل

  مجرب ترین وکیل

مجرب ترین وکیل  گروه وکالت ما شمارو در رابطه با مشکلات کمک میکند .

شما با خواندن این مقاله درک بهتری در این باره پیدا میکنید . این نوشته توسط وکیل الرعایا می باشد .

برای بسیاری ، یک حرفه شغلی موفق هدف نهایی در زندگی حرفه ای آنها است.

با وکلائی که اغلب در فیلم ها و سریال های تلویزیونی به نمایش در می آیند ، دشوار نیست

بدانید که چرا بسیاری از مردم آرزو می کنند نقش خود را در این بخش ایفا کنند.

با این وجود ، حرفه به عنوان وکیل ممکن است همیشه به اندازه صفحه نمایش بزرگ - و صفحه کوچک - جذاب جلوه کند.

اعتماد به نفس ، عزم و تلاش بسیار زیادی برای قرار گرفتن پاهای شما در دادگاه و فراتر از آن لازم است.

آیا امید دارید روزی وکیل  شوید؟ در اینجا چهار نشانه وجود دارد که شما فقط می توانید شخص مناسبی برای کار باشید.

 شما در کار خود کاملاً دقیق هستید

هر نوع وکیل موظف است برای انجام کار به بهترین شکل ممکن ، به جزئیات توجه کند.

تحقیقات و تحقیقات تقریباً در هر نقشی که به قانون مربوط می شود نقش بسزایی دارند ،

بنابراین اگر به موفقیت در صنعت امیدوار هستید ، مهم است که در کار خود بسیار دقیق باشید.

این که آیا شما یک استعداد برای پیدا کردن چیزهایی را داشته باشید که افراد دیگر ممکن است

از دست داده باشند یا به خاطر سازمان چشمگیر خود شناخته شده باشند ،

مهارت و برنامه ریزی شما می تواند علاوه بر این برای هر موسسه حقوقی خوشآمدگویی باشد.

به شما به عنوان "یک شخص" گفته شده است

آیا افرادی که شما را می شناسند به بهترین وجه شما را به عنوان یک "مردم" توصیف می کنند؟

اگر یک ارتباط دهنده قوی ، شنونده خوب و قادر به خواندن افراد و موقعیت های خوب هستید ،

مسیر حرفه ای ایده آل برای شما می تواند حول قانون باشد.

کار حقوقی بر مشتری متمرکز است ، خواه فرد باشد ، یک گروه یا یک شرکت باشد.

برای حفظ شهرت خوب ، یک وکیل همیشه باید گوش شنوایی را فراهم کند و در مواقع لزوم با موکلان خود همدردی کند.

واضح است که هر چند به نظر می رسد ، ادب نیز ضروری است

شما با کلمه نوشته شده و همچنین گفتاری خوب هستید

وکلا فقط لازم نیست پرونده ها را مورد بحث قرار دهند - آنها همچنین مسئول تهیه نامه ها و تهیه اسناد قانونی هستند.

یک وکیل باید با استفاده از اصطلاحات قانونی احساس راحتی کند و در ارائه آن به گونه ای خوب باشد که یک فرد عادی نیز بتواند آن را درک کند.

اگر بتوانید به صورت واضح و مختصر بنویسید و قادر باشید مقادیر زیادی از اطلاعات را در یک بخش از نوشتارهای با درک آسان متراکم کنید ،

این مهارت ها مطمئناً در صنعت وکالت به شما خدمت می کند.

فکر می کنید آنچه را که برای وکالت در نظر گرفته شده است ، به دست آورده اید؟

تحصیل در رشته حقوق کیفی LLB بهترین راه برای انجام اولین قدم های شما در جهت تبدیل شدن به یک وکیل واجد شرایط است.

شاید شما علاقه مند باشید بدانید که LLB QLD ما توسط سازمان تنظیم وکالت و شورای استاندارد نوار شناخته شده است.

ارتباط با ما

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

جرم فریب دادن شخصی برای ازدواج

جرم فریب دادن شخصی برای ازدواج  ،ماده ششصدو چهل و هفت قانون مجازات اسلامی:

هر یک از زوجین قبل از ازدواج طرف خود را به امور واهی از قبیل داشتن تحصیلات عالی،

تمکن مالی ، موقعیت اجتماعی ، شغل و سمت خاص، تجرد و امثال

آن فریب دهد و عقد بر مبنای هر یک از آنها واقع شود مرتکب به حبس تعزیزی از شش ماه تا دو سال

محکوم می شود، پایه و اساس جرم مذکور فریب است مثال:

یک مرد در بدو آشنایی با زن ، خود را مدیرعامل یک شرکت تجاری یا پسری که می خواهد دختری را مجذوب خود کند

با ارائه مدارک مجعول و تقلبی مثل مدرک تحصیلی یا کارت شناسایی خود را دکتر یا مهندس معرفی می کند ی

ا مثلا دختری که موی سر ندارد یا صورت آبله رویی دارد با گذاشتن کلاه گیس و آرایش ماهرانه ،

خود را دختری زیبا و بدون عیب به خواستگارش نشان دهد یا زنی که قبلا ازدواج کرده و طلاق گرفته

و در ازدواج بعدی این موضوع را مخفی می کند و البته که ملاک و تشخیص , فریب ، عرف حاکم بر روابط است.

برم فریب در ازدواج جرمی مقید است

یعنی باید اقدامات فریبنده منتهی و منتج به ازدواج شود و اگر منتهی به ازدواج نشود ا

ین اقدامات برای مرتکب مسوولیت کیفری و مجازات ندارد،

جرم فریب در ازدواج اختصاص به قبل از ازدواج دارد ،مثلا :

اگر مردی بخواهد بعد از ازدواج زن خود را طلاق دهد اما زن با توسل به اعمال و گفتار متقلبانه

و امور واهی مرد را از طلاق دادن منصرف کند مشمول جرم فریب در ازدواج نیست.

جرم فریب در ازدواج فقط و فقط ناظر به زن و شوهر است و در صورتی که یکی از نزدیکان

مانند پدر و مادر یا شخص ثالثی مانند واسطه ازدواج، طرف مقابل را با همدستی و تبانی زوج یا زوجه فریب داده ی

ا نحوه و طریق فریب دادن را به مرتکب ارائه کند و یا به هر شکلی امکان گول خوردن و اغفال طرف مقابل را تسهیل و ایجاد کند ،

معاون جرم بوده و از این جهت قابل تعقیب است

برای گرفتن وکیل در تهران یا کرج با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا وکلای ما شمارا راهنمایی کنند:

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

چگونه یک وکیل خوب راتشخیص دهیم؟

  چگونه یک وکیل خوب راتشخیص دهیم؟ شما کارهای بازاریابی آنلاین را شنیده اید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید.

بین گوگل ، فیس بوک ، PPC ، سئو و بررسی های آنلاین ، موارد زیادی در نظر گرفته شده است -

و مشاوران زیادی وجود دارند که ادعا می کنند بهترین راه حل آنها هستند .

چگونه می دانید تاکتیک های بازاریابی موسسه حقوقی برای شما چه خواهد بود؟

چگونه می دانید روی چه چیزی سرمایه گذاری کنید و چه چیزی را نادیده بگیرید؟

مکان اصلی برای شروع سؤال از سایر وکلا درمورد اینکه برای آنها چه کار کرده است.

این دقیقاً همان کاری است که جاناتان اشمیت از Nazette

، Marner ، Nathanson & She، LLP ، از طریق گفتگو در انجمن مدافعان کلیو انجام داد.

وی پرسید: من کنجکاو هستم بدانم که همه فکر می کنند برای بازاریابی آنلاین مهم و ضروری است :

شما چه می کنید؟

چقدر مؤثر بوده است؟

و یا کارهای دیگری که انجام داده اید باعث افزایش ترافیک ارگانیک و هدایت آنها می شود؟

تعداد زیادی از وکلا با پاسخ به آنچه کار کرده اند و آنچه برای بنگاه هایشان انجام نداده است ، پاسخ داده اند.

ما تعدادی از پاسخ های آنها را در اینجا به صورت نکاتی که می توانید برای شرکت حقوقی خود استفاده کنید ،

مجدداً منتشر کرده ایم  تا جواب سوال چگونه یک وکیل خوب را تشخیص دهیم ؟ را بیابید امیدواریم که آنها را مفید بدانید.

 از گزینه های بازاریابی شرکت حقوقی رایگان استفاده کنید

شما باید قبل از صرف پول زیادی برای بازاریابی ، فرصت های بازاریابی آزاد خود را به حداکثر برسانید.

برای مثال مطالبه لیست خود ، گرفتن امتیاز 10.0 Avvo و غیره."

 خود را به عنوان یک رهبر قرار دهید

همه چیز مربوط به سئو داخلی و خارجی و بازاریابی ورودی است.

محتوا (خواه این فیلم ها در سایت شما باشد یا خبرنامه های ماهانه و غیره)

به ایده آل شما بستگی خواهد داشت .

مشتری های هدف. تنظیم خودتان به عنوان یک متخصص موضوع از

طریق ورودی مقرون به صرفه ترین ابزار تولید سرب در خارج است! "

 ایجاد محتوای آموزشی و تبلیغ آن در مکان های مناسب

رای موسسه حقوقی ما دریافتیم که بیشترین کشش را از طریق نوشتن مقالات آموزشی به موقع

در مورد موضوعات مربوط به برنامه ریزی املاک به دست می آوریم.

در حالی که این مقالات را به وب سایت شرکت ما و سایت های رسانه های اجتماعی ارسال می کنیم

ایجاد روابط معنادار با مشتری

ما در یک شهر  بسیار محافظه کار واقع شده ایم. تجارت هنوز هم بر اساس روابط - چه کسی می داند و چگونه ؟-

به عنوان مشارکت در جامعه تلقی می شود .

یک وب سایت برای اعتبار و اطلاعات عمومی ضروری است وشبکه سازی و روابط  کلید هستند

 تمرکز خود را در تأمین اعتبار تقویت کنید 

- متیو جی تولر "من یک عمل مبتنی بر ارجاع دارم. مهم است که وب سایت من مدرن ، تمیز و کار بر روی دسک تاپ و موبایل باشد."

- دانیل هانتلی "ما تعداد زیادی مراجعه کننده داریم و یک شبکه ارجاع بسیار قوی داریم.

ما همچنین در سمپوزیوم ها صحبت می کنیم ، تدریس می کنیم و در رادیو گفتگو میهمان هستیم."

برای تکثیر مراجعه خود قدم بردارید

 قدرت تکلم را دست  کم نگیرید

- شان ''بهترین بازاریابی دهان به دهان است. من هنوز هم نیمی از مشتری هایم را از دهان به دهان می گیرم.

مشتری های گذشته بهترین منبع برای جذب مشتری جدید هستند!"

بررسی های آنلاین را در اولویت قرار دهید

- جاناتان جی استین "پروفایل های پرداخت شده و رایگان ما در Avvo در واقع به نظر می رسد بهترین بازده سرمایه گذاری است ،

همراه با تلاش جدی که ما در ساخت وب سایت و خبرنامه های خود قرار داده ایم تا به یک

کتابخانه واقعی از منابع برای افرادی که در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

جستجوگرها در وب سایت ما و اطمینان از اینکه بسیاری از فهرستهای بسیاری که در آنجا وجود دارند ،

لیست های دقیقی برای ما هستند ، به نظر می رسد مراحل مفید بعدی است.

 حضور خود را به صورت آنلاین ادعا کنید ، اما به جامعه خود نیز توجه کنید

 تمام تلاش خود را برای ادعای حضور آنلاین خود با وب سایت ها ، دایرکتوری ها ، و پروفایل های متنوع انجام  دهید. 

از داشتن یک پروفایل Avvo خوب و یک پروفایل عالی (پولی) بهره مند شوید.

هزینه  معقولی برای تبلیغات پرداخت کنید  در عوض با حمایت مالی / حمایت از رویدادها و سازمانهای اجتماعی ،

شخصاً در شبکه سازی و ارسال بسته های مراقبت به منابع ارجاع و سایر افرادی که به دنبال کمک به ما هستند ،

شهرت خوبی در جامعه ایجاد می کنیم. ما سعی می کنیم در رویکرد خود بسیار اصیل باشیم و همیشه برای ما کار کرده است. "

 یک وبگاه با کیفیت بسازید که بازدید کنندگان را ترغیب کند تا شما را انتخاب کنند

- روت گلدن  "من فهمیدم بهترین نتایج مستقیم از وب سایت من به دست می آید.

افراد Google" وکیل مدافع جنایی کینگستون "و من در سه نتیجه برتر قرار گرفتم.

فکر می کنم وب سایت خوبی در مقایسه با افراد دیگری دارم که در اینجا آمده اند صفحه اول و جذب افراد به من امکان پذیر می شود.

تا این زمان آنها من را چک کرده اند و فکر می کنم مانند آنچه دیده اند. تماس بگیرید ، بدون پیگیری

دریافتم که مراجعه به سایتهای تولید سرب کمتر متعهد است. به نظر می رسد که

آنها اغلب در حال خرید هستند و یا فقط به دنبال مشاوره حقوقی رایگان هستند. "

در سئو سرمایه گذاری کنید .

- سیمون بوریس  "برای بازاریابی آنلاین دو اصل اساسی وجود دارد:

یک وب سایت ارزشمند داشته باشید و محتوای ارزشمندی ایجاد کنید.

اگر به جای توصیف آن ارزش خود را نشان دهید ، مشتریان بالقوه به سمت شما گله خواهند کرد.

در شرکت ما ، قانون قصر ، ما برای ساختن سئو داخلی و سئوی خارجی خود اقداماتی را انجام داده ایم.

ما در وب سایت خود فیلم هایی داریم که معرفی می کنیم چه کسی هستیم و اطلاعات رایگان را به مشتریان بالقوه ارائه می دهیم.

دومی (که اغلب به آن خدمات Freemium گفته می شود) یکی از مهمترین کارهایی است که وکلا می توانند انجام دهند.

ارائه اطلاعات ارزشمند به مشتریان بالقوه به صورت رایگان ، قراردادهای فرم ، تحقیقات حقوقی و فیلمهای آموزشی ،

و می فهمید که این نه تنها سئو شما را افزایش می دهد

بلکه باعث جذب مشتری زیادی نیز می شود. ما همچنین در سایت های پرداخت شده و رایگان پروفایل را تبلیغ و نگهداری می کنیم.

کدهای QR را امتحان کنید

Paralega "یک مورد جالب که ما با آن موفقیت داشته ایم اجرای تبلیغات چاپی سنتی با کدهای QR قابل ضبط

[که منجر به]  وب سایت ما می شود ... پس از هر یک از تبلیغات ما ، همیشه به نظر می رسد که از طریق لینک QR تجارت می کنیم."

- جوردن نیمکت ، وکیل دادگستری قصر گفت: "من بازاریابی سئو را دوست دارم ، به این دلیل که به شما کمک می کند

ذهن افراد را در مواقعی که به شما احتیاج دارند ، حفظ کند ، اما من می دانم که مسئله این است که زمان بندی است.

مردم فقط در صورت نیاز به وکیل ، وکیل را حفظ می کنند.

بنابراین ، مگر اینکه بازاریابی سئو شما فقط وقتی به شما احتیاج پیدا می کند

[مشتریان بالقوه] را جذب کند ، به نظر نمی رسد ROI فوری و مستقیم ایجاد کند.

وارد رسانه های اجتماعی شوید

  ست کروز  "بازاریابی رسانه های اجتماعی آینده برای وکلا است.

اکثر مردم تحقیق در مورد تلفن های هوشمند خود انجام می دهند.

من سالانه یک یا دو مورد مهم از تلاش های بازاریابی پرداخت شده در فیس بوک برای حداقل سرمایه گذاری دریافت می کنم."

سرمایه گذاری در بازاریابی می تواند شرکت های حقوقی شما را به تعداد زیادی مشتری جدید بدست آورد  اما باید درست انجام شود.

قبل از صرف وقت و هزینه خود را برای هرگونه تلاش برای بازاریابی شرکتهای حقوقی ،

حوزه تمرین و مشتری خود را در نظر بگیرید و چه چیزی برای آنها (و شما) بهترین کار را می کند.

برای دریافت پاسخ بهتر به  سوال چگونه یک وکیل خوب راتشخیص دهیم؟   

در اینجا چند موضوع مهم از توصیه های همه در بالا آمده است:

در حضور آنلاین خود سرمایه گذاری کنید.

یک وب سایت با طراحی خوب و بررسی های آنلاین قوی می تواند به مشتریان بالقوه شما را پیدا کند و شما را برای استخدام انتخاب کند.

در سئو سرمایه گذاری کنید سرمایه گذاری در سئو برای وب سایت 

شرکت حقوقی شما می تواند کارهای بسیاری برای کمک به افراد در یافتن شما انجام دهد.

شبکه های ارجاع خود را بسازید. با منابع ارجاع خود روابط برقرار کنید و در انجمن 

خود فعال باشید تا در به دست آوردن مراجعات بیشتر کمک کنید.

برای گرفتن وکیل در تهران یا کرج با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا وکلای ما شمارا راهنمایی کنند:

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

در خرید اینترنتی تا چند روز میتوانیم کالا را پس بدهیم؟

در خرید اینترنتی تا چند روز میتوانیم کالا را پس بدهیم؟ در خرید اینترنتی تا هفت روز پس از خرید میتوانید کالا را پس بدهید !

شما با خواندن این مقاله درک بهتری در این باره پیدا میکنید . این نوشته توسط وکیل الرعایا می باشد .

مطمئناً وکلا غیر اخلاقی وجود دارند که ممکن است برای پیروزی کارهای ناخوشایندی انجام دهند

وکلا بسیار صادق و سختکوشی دیگری هستند که واقعاً خواهان کمک به مردم هستند.

شما میتوانید با ورود به سایت وکیل الرعایا و مطالعه ی مطالب مفید آن از اطلاعات حقوقی ارزشمندی برخوردار شوید و در صورت بروز مشکل با وکلای خبره ی ما در ارتباط باشید.

هر شخصی که از طریق اینترنتی کالایی را خریداری کند می تواند تا هفت روز پس از خرید کالا بدون ارائه هرگونه دلیل ،کالای خریداری شده را به فروشگاه اینترنتی مسترد کند و تنها هزینه ایی که خریدار باید پرداخت کند هزینه باز پس فرستادن کالا می باشد مطابق ماده سی و هفت قانون تجارت الکترونیک در هر معامله از راه دور ،مصرف کننده باید حداقل هفت روز کاری ، وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمیل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد، تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

برای گرفتن وکیل در تهران یا کرج با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا وکلای ما شمارا راهنمایی کنند:

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

گرفتن وکیل در تهران

گرفتن وکیل در تهران

گرفتن وکیل در تهران ، گروه وکالت ما شمارو راهنمایی میکنند .

شما با خواندن این مقاله درک بهتری در این باره پیدا میکنید . این نوشته توسط وکیل الرعایا می باشد .

مطمئناً وکلا غیر اخلاقی وجود دارند که ممکن است برای پیروزی کارهای ناخوشایندی انجام دهند

وکلا بسیار صادق و سختکوشی دیگری هستند که واقعاً خواهان کمک به مردم هستند.

زمینه حقوقی می تواند یک شغل بسیار با ارزش و دارای درآمد بسیار خوبی که ممکن است مناسب برای شما باشد .

وکلا شایسته دارای این خصوصیات می باشند :

دوست دارند به مردم کمک کنند

بیش از هر چیز ، کار به عنوان وکیل در مورد کمک به مردم است .

وقتی شخصی در تصادف اتومبیل مجروح شد ، برای تأمین جبران صورتحسابهای پزشکی و خسارت وسایل نقلیه نیاز به نمایندگی دارد .

با نمایندگی از آنها می توانید زندگی چنین افرادی را تغییر دهید . اگر احساس خدمت به دیگران را بالا ببرید ، این می تواند شغلی برای شما باشد!

شما از واسطه بین دو طرف مقابل استفاده می کنید

چند وقت است که در وسط استدلال یا حتی نبردهای جسمی ، خود را پیدا کرده اید ، سعی در کمک به هر دو طرف برای رسیدن به یک نتیجه عادلانه و منطقی دارید ؟

 این یک ویژگی اصلی یک وکیل محکم است ، و اگر آن را پیدا کردید ، ممکن است یاد بگیرید که دوست داشته باشید مکرراً وارد وسط اختلافات حقوقی شوید .

شما عاشق صحبت کردن عمومی هستید

بسیاری از وکلای دادرس وقت زیادی را صرف صحبت کردن در مقابل مردم می کنند .

بعضی اوقات فقط افراد معدودی هستند اما بعضی اوقات می توانند جمعیت زیادی را به خود اختصاص دهند .

اگر از صحبت کردن در ملاقات عمومی عصبی میشد ، ممکن است بخواهید شغلی متفاوت را انتخاب کنید .

شما از بحث و گفتگو لذت می برید و سعی می کنید که نکته خود را اثبات کنید


شاید شما بخواهید که موقعیت خود را به روشی منطقی ارائه دهید و غالباً در صدر قرار می گیرید . این استعدادی است که بسیاری از مردم ندارند.

دشوار است یک استدلال منسجمی را ایجاد کنید که طرف مقابل را متقاعد کند یا بینندگان را نادیده بگیرد، اگر آن را دارید کنار بگذارید .

شما نمی ترسید از آنچه که اعتقاد دارید ایستادگی کنید

این ویژگی شخصیت ارزشمند است زیرا به احتمال زیاد شما به پرونده هایی رسیدگی می کنید که شواهد قانع کننده زیادی برای پشتیبان گیری از آنها ندارند .

در این صورت ، باید به مشتری خود اعتقاد داشته باشید و برای آن شخص بجنگید .

شما باید علیرغم نیروهای منفی مداوم که سعی می کنید ادعاهای شما را شکست دهند ، در برابر آنچه اعتقاد دارید بایستید.

 

 رقابت

افراد با اعتماد به نفس تقریباً در هر کاری که انجام می دهند موفق می شوند ، اما این ویژگی در قانون حتی بیشتر از سایر مشاغل مهم است .

شما به طور مرتب مورد حمله قرار خواهید گرفت و اگر به مواضع خود اطمینان ندارید ،

نه تنها برای دفاع از ادعاهای خود بلکه در جذب مشتری نیز تلاش خواهید کرد .

شما همچنین به یک رقیب رقابتی نیاز دارید .

لازم نیست متکبر باشید ، لزوماً ، اما باید احساس پیروزی کنید .

 

شما ساعتهای بی پایان خواندن و مطالعه را در ذهن ندارید

برای ادامه تحصیل دروس درسی که فقط برای تکمیل مدرک حقوق خود لازم است ، باید یک اخلاق کاری عالی داشته باشید .

در طول مدرسه سه یا پنج یا شش ساله خود ، احتمالاً بیشتر از هر جای دیگر یا هر زمان دیگری در زندگی خود تا آن زمان بیشتر در کتابخانه می گذرانید .

همچنان که به دنبال شواهد و استدلال های قانونی برای پشتیبانی از مشتریان خود می شوید به تحقیقات در مورد پرونده های خود ادامه دهید .

شما صداقت دارید


در این زمینه جایی برای وکلا غیر اخلاقی وجود ندارد .

دیر یا زود ، آنها احتمال بیشتری دارند که از موفقیت جدا شوند.

صداقت در یک حرفه حقوقی موفق ضروری است .

در مورد همه چیز ، از تکالیف دانشکده حقوق خود گرفته تا نمایندگی مشتری ،

باید صادقانه و بی خیال باشید که در برابر آنچه که صحیح است ،

بایستید ، حتی اگر تحت فشار دیگران قرار دارید.

 شما در هر مکانی که می روید یا در هر مکان عمومی هستید ، مراقب باشید


آیا شما نوع شخصی هستید که هربار نوشتن یک پست رسانه اجتماعی ، اولویت های صحیح ، ساختار جملات ، دستور زبان و نحو را در اولویت قرار می دهید ؟

آیا قبل از فشار دادن "ارسال" یا "انتشار" این کلمات را خوانده و دوباره می خوانید زیرا می خواهید مطمئن شوید که نظر شما فقط دقیق نیست بلکه معتبر است ؟

آیا قبل از صحبت در تنظیمات اجتماعی مکث می کنید زیرا می خواهید حرف درست را بگویید ؟

اگر پاسخی به این سؤالات بله دهید ، ممکن است آنچه را که وکیل می داند داشته باشید .

کلمات واقعاً قوی تر از شمشیر قانون هستند ، و اگر شما بهانه ای برای استفاده از آنها دارید ، می توانید یک وکیل عالی باشید .

شما نویسنده خوبی هستید

نوشتن یک استعداد اساسی در بین وکلا است .

شما ممکن است به داستان نویسی اهمیتی ندهید ، اما شما برای ارائه استدلال های منطقی برای پشتیبانی از یک ادعا یک مشکل دارید .

مقالات پژوهشی شما همیشه مفصل و منطقی هستند . این بخشی جدایی ناپذیر از موارد برنده است .

برای گرفتن وکیل در تهران با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی
  • ۰
  • ۰

گواهی تجرد چیست ؟

گواهی تجرد چیست ؟

گواهی تجرد چیست ؟ گروه وکالت ما شمارو در رابطه با این قانون راهنمایی میکنند .

شما با خواندن این مقاله درک بهتری در این باره پیدا میکنید . این نوشته توسط وکیل الرعایا می باشد .

گروه وکیل الرعایا یکی از با تجربه ترین وکلا در تهران و کرج و سایر استان ها می باشد .

یک وکیل عالی را شما تجربه خواهید کرد .

گواهی تجرد گواهی است که درآن ذکر می شود که فرد صاحب گواهی قبلا سابقه ازدواج نداشته است یا اینکه دلیل جدایی وی که می تواند بر اثر طلاق یا فسخ نکاح ،بذل یا انقضا مدت در ازدواج منقطع و فوت همسر باشد در آن ذکر می شود : گواهی تجرد برای اموری چون ازدواج، استخدام، گرفتن پذیرش تحصیل در برخی از دانشگاه های خارجی ، مهاجرت و غیره ممکن است نیاز باشد جهت تسریع امر گرفتن گواهی تعیین تجرد، امکان درخواست از طریق سامانه ای ثبت احوال وجود دارد.

متقاضی بایستی ابتدا به سایت ثبت احوال مرکزی شهرستان محل اقامت خود مراجعه کند و فرم مربوطه را از سایت دریافت و تکمیل و به صورت الکترونیکی برای سازمان ثبت احوال ارسال و شماره پیگیری دریافت نماید، پس از  آماده شدن گزارش تجرد می توانید با همراه داشتن اصل شناسنامه و فرم تکمیل شده شخصا به اداره یی که در زمان درخواست تعیین کرده اید مراجعه و گواهی تجرد را تحویل بگیرید چنانچه متقاضی گواهی تجرد مقیم خارج از کشور باشد می بایست به نزدیک ترین نمایندگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور مراجعه و درخواست خود را ارائه نماید گواهی تجرد توسط اداره کل ثبت احوال امور خارجه ظرف یک روز صادر می شود .

ارتباط با ما

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • میثم شفیعی