وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

دفتر مشاوره حقوقی در تهران

دفتر مشاوره حقوقی در تهران با دربرداشتن بهترین موکلین و متخصصین در امور حقوقی در خدمت شما شهروندان عزیز تهرانی می باشد .

در حال حاضر با وجود پیشرفت در همه حوزه ها و زندگی های مدرن و پیشرفت صنعت ، مسائل و مشکلاتی هم در این حوزه ها پدید آورده و به نسبت پیشرفت بشر مشکلات نیز در غالب های مختلف بروز نموده اند .
قسمت اعظمی از مشکلاتی که بشر با آن مواجه است مشکلات حقوقی است .
با شروع یک مشکل حقوقی ، مدت زمان حل آن اغلب به درازا  می کشد .
مخصوصا در ایران پروسه رسیدگی همیشه طولانی و زمان بر است .
با ورود به پرسه رسیدگی هزینه های زیادی اعم از مالی و روحی بر افراد تحمیل می شود .
اما با بررسی های انجام شده و ریشه یابی اکثر مشکلات کارشناسان متوجه شدند که این مشکلات ناشی از عدم شناخت بیشتر مردم نسبت به مسائل حقوقی و در کل حق و حقوق خود و دیگران است .
در اینصورت ما موکلین و مشاورین موسسه وکیل الرعایا در تهران را به شما پیشنهاد می دهیم .
دفتر مشاوره حقوقی در تهران بر آن است تا با ارائه مشاوره حقوقی در کلیه زمینه ها از جمله کیفری ، حقوقی ، خانواده ، قراردادها ، ثبتی ، مالیاتی و … شما را از بروز اختلافات و دعاوی احتمالی ایمن نگهداریم و در دستیابی به حقوقتان در محاکم همراهیتان نماییم .

دفتر حقوقی در تهران

مشاوره حقوقی در تهران

مسایل و مشکلات حقوقی در هر قسمت از زندگی فرد ممکن است پیش بیاید در مسیر تولد ، کودکی ، تحصیلات ، شغل ، ازدواج ، رقابت ، قرارداد ، فوت نزدیکان ، مهاجرت و حتی وصیت و مرگ .
وکیل حقوقی یا کارشناس در مسائل حقوقی ، شخصی است که اطلاعات حقوقی کافی در مسائل حقوقی در تمامی زمینه ها دارد و افراد می توانند با مراجعه به وی در مورد مشکلات حقوقی خود مشورت کرده و از وی راهنمایی های لازم را جهت حل مشکل خود دریافت نمایند .

مشکلات و مسائل حقوقی

در زندگی همه افراد ممکن است مشکل به وجود بیاید .

اما گاهی در زندگی افراد مشکلات با هم گره می خورند و زندگی را تبدیل به یک کلاف سردر گم می کنند که باز کردن گره کار آساتنی نیست و به یک معذل جدی مبدل می شود و زندگی فرد از روال نرمال خارج می کند و باعث سردرگمی فرد شود .

در این مواقع برای حل مشکلات دو راه حل کلی وجود دارد یکی آنکه از یک مشاور حقوقی با وکیل مطلع در امر حقوقی خود بهره بگیرید تا پرونده شما را مورد بررسی قرارداده مطالعه کند و راهکار مناسب و کوتاه تر را به شما بگوید و شما را از سردرگمی نجات دهد .
و یا اینکه بدون کمک از مشاور حقوقی و با اقدامات خود سرانه دست به عمل حقوقی بزنید که در این صورت عواقب این اقدامات می تواند مشکلی باشد مازاد بر مشکلات سابق که بر عهده ی شخص خودتان است .
مشاوره حقوقی فقط خاص افراد حقیقی نیست و افراد حقوقی نیز نیازمند مشاوره حقوقی هستند زیرا نیاز به همفکری و مشورت در شرکت ها و سازمان ها نیز می تواند در بسیاری موارد برای آنها راهگشا باشد .در دنیای امروز به لحاظ پیچیدگی قراردادها و مسائل حقوقی ، شرکت ها و سازمان ها نیز همچون دیگر افراد در زمینه قراردادهایی که منعقد می کنند .و در مورد مشکلات حقوقی که خاص خود شرکت هاست این نیاز را احساس می کنند که یک مشاور حقوقی تخصصی می تواند در جهت پیشرفت کاری و موفقیت آنها بسیار موثر و پرفایده باشد و در تعاملات حقوقی و قراردادی شرکت ها ، با اخذ مشاوره حقوقی به بهترین شیوه عمل کرد و رضایت مطلوب را حاصل نمود .
دفتر مشاوره حقوقی در تهران
راه های ارتباطی ما:

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس دفتر : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکیل پایه یک دادگستری رضا شفیعی اردانی (در تهران)

وکیل در تهران
  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی