وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل در کرج

بهترین وکیل در کرج را می توانید در موسسه حقوقی وکیل الرعایا بیابید .

وکلای موسسه وکیل الرعایا با بکارگیری بهترین وکیل متخصص در هر پرونده حقوقی ، همواره بهترین نتیجه را برای متقاضیان به ارمغان می آورد .

در حوزه هایی همچون : وکیل کیفری ، وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل بهترین وکلا در این موسسه حقوقی گرد هم جمع شده اند .

گروه ما با داشتن بهترین وکلای متخصص ، که بدلیل تجربه بالا ، با اشراف کامل به حل پرونده های حقوقی نایل می شوند .

بهترین وکیل کرج ، وکیلی است که در صورتی که ، در صورت ارزیابی مشکل حقوقی موکل خود متوجه شود که امکان انجام وکالت وجود ندارد از گرفتن پرونده صرف نظر کرده و باعث اتلاف هزینه و اضرار موکل نشود .

بهترین وکیل در کرج

وکالت چیست ؟

وکالت در معنی لغوی به معنی واگذار نمودن می‌ باشد .

و در اصطلاحات حقوقی ، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود می‌ نماید .

همچنین وی می‌ تواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند با این تفاوت که حیطه وظایف و صلاحیت‌ های وکیل از مزایای مشاور حقوقی بیشتر است .

قانون مدنی وکالت را در ماده ۶۵۶ چنین تعریف کرده است :

« وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می‌ دهد .

با انعقاد عقد وکالت ، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته ، دارای روابط حقوقی ، وظایف و مسئولیت‌ های متقابلی می شوند » .

وکیل خبره در کرج

خصوصیات بهترین وکیل در کرج

از خصوصیات بهترین وکیل در کرج و از جمله وظایف او این است که پیش از جلسه رسیدگی و قبل از دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده و گفتگو با متهم پرونده ضمن اطلاع کامل از موضوع اتهامات و نیز آشنایی کامل با متهم با توفیق در صحت و سقم اظهارات موکل بتواند به نحو شایسته‌ ای از موکل خویش دفاع کند .

با اینکه وکالت تعهد به وسیله است یعنی وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل خود به کار بندد و قانونا مسؤلیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی‌ دهد اما از خصوصیات وکیل خوب این است که در مقابل موکل خود پاسخگو باشد و احساس مسؤلیت مهم‌ترین خصوصیت شخصیتی او می‌ باشد .

درباره ما

موسسه حقوقی وکیل الرعایا ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به خانواده ، مشاوره حقوقی و وکالت دعاوی ملکی ، حقوقی ، خانوادگی ، قصورات پزشکی ، ازدواج و طلاق ، ارث ، سیاسی ، امنیتی در استان های تهران و البرز و تمامی شهرستان ها می باشد .

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس دفتر : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد 21

تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شفیعی اردوانی (در تهران)

وکالت در کرج

  • ۹۸/۰۹/۳۰
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی