وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل ملکی در کرج

وکیل ملکی در کرج می‌ تواند تقریبا در هر وضعیتی که مربوط به املاک تجاری و مسکونی را در روند خرید و فروش و اجاره دادن یک ملک کمک کند .

همچنین می تواند در معامله سلب و حق اقامه دعوی ، تأمین مالی ، معاملات اسناد و مسائل مربوط به محیط زیست نیز به موکلین کمک نماید .

وکیل ملکی خوب در کرج می‌ تواند به نحوی به شما کمک کند تا مورد خاص پرونده خود را به خوبی متوجه شوید و اقدام متقاضی بر اساس نوع پرونده را پیش ببرید .

وکیل ملکی باید دارای میزان تجربه بالا در امور مربوط به املاک و اراضی و داشتن اطلاعات و دانش حقوقی و تسلط در زمینه‌ های مختلف حقوقی ، کیفری و ثبتی مربوط به املاک ملک را داشته باشد.

گاهی برایتان پیش آمده است که به عنوان مالک ، مستاجر ، خریدار و فروشنده با مشکلات ملکی مواجه شده اید و به دنبال شخصی هستید که بتواند سوالتی که در ذهنتان به وجود آمده را پاسخ دهد .

وکیل متخصص ملکی می تواند برای سوال شما جوابی داشته باشد چرا که معمولا قوانینی که در مورد ملک و املاک وجود دارد زیاد پیچیده نیست و یک شخص متخصص امور ملکی نیز خواهد توانست شما را یاری دهد .

وکیل ملک و املاک در کرج

مال مشاع

مال مشاع به مالی گفته می ­شود که بیش از یک مالک داشته و مالکیت هر یک از مالکان به نحو اشاعه می­ باشد و نتیجه اشاعه این است که هر مالک در جزء جزء کل ملک حق تصرف دارد .

اشاعه در مالکیت در مواردی بدون اراده افراد و به صورت قهری به وجود می آید و گاه با اراده آن ها .

در اشاعه اختیاری اراده ی دو نفر یا بیشتر سبب ایجاد حالت اشاعه است و در اشاعه قهری که از مصادیق بارز آن ارث است آنچه که به عنوان ماترک از متوفی باقی می ماند سبب اشاعه می شود .

وکیل ملکی عالی در کرج

وکیل ملکی در موسسه حقوقی وکیل الرعایا

این نوید را به مردم عزیز و شریف کرج می دهیم که می توانند وکیل مجرب ملکی در کرج را در موسسه حقوقی وکیل الرعایا بیابند .

همشهریان عزیز برای حل مشکلات ملکی حقوقی کیفری الزام به تنظیم سند الزام به تحویل ملک تخلیه ملک فوری و یا هر موردی در زمینه مشکلات مالک و مستاجر و یا خریدار و فروشنده با وکیل مجرب ملکی در کرج مشاوره حضوری حقوقی داشته باشند و پس از انعقاد قرارداد با وکیل پایه یک دادگستری کار خویش را پیش ببرند .

جهت تنظیم وقت مشاوره پس از تماس با موسسه روز و ساعت حضور خویش را در موسسه حقوقی در کرج و تهران تنظیم کنید و پس از حضورتان در دفتر وکالت تصمیم نهایی خود را بگیرید و با وکیل متخصص کارهای خویش را پیش ببرید .

ارتباط با ما

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس دفتر : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد 21

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شفیعی اردوانی (در تهران)

بهترین وکیل ملک و املاک در کرج

 

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی