وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

چگونه یک وکیل خوب راتشخیص دهیم؟

  چگونه یک وکیل خوب راتشخیص دهیم؟ شما کارهای بازاریابی آنلاین را شنیده اید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید.

بین گوگل ، فیس بوک ، PPC ، سئو و بررسی های آنلاین ، موارد زیادی در نظر گرفته شده است -

و مشاوران زیادی وجود دارند که ادعا می کنند بهترین راه حل آنها هستند .

چگونه می دانید تاکتیک های بازاریابی موسسه حقوقی برای شما چه خواهد بود؟

چگونه می دانید روی چه چیزی سرمایه گذاری کنید و چه چیزی را نادیده بگیرید؟

مکان اصلی برای شروع سؤال از سایر وکلا درمورد اینکه برای آنها چه کار کرده است.

این دقیقاً همان کاری است که جاناتان اشمیت از Nazette

، Marner ، Nathanson & She، LLP ، از طریق گفتگو در انجمن مدافعان کلیو انجام داد.

وی پرسید: من کنجکاو هستم بدانم که همه فکر می کنند برای بازاریابی آنلاین مهم و ضروری است :

شما چه می کنید؟

چقدر مؤثر بوده است؟

و یا کارهای دیگری که انجام داده اید باعث افزایش ترافیک ارگانیک و هدایت آنها می شود؟

تعداد زیادی از وکلا با پاسخ به آنچه کار کرده اند و آنچه برای بنگاه هایشان انجام نداده است ، پاسخ داده اند.

ما تعدادی از پاسخ های آنها را در اینجا به صورت نکاتی که می توانید برای شرکت حقوقی خود استفاده کنید ،

مجدداً منتشر کرده ایم  تا جواب سوال چگونه یک وکیل خوب را تشخیص دهیم ؟ را بیابید امیدواریم که آنها را مفید بدانید.

 از گزینه های بازاریابی شرکت حقوقی رایگان استفاده کنید

شما باید قبل از صرف پول زیادی برای بازاریابی ، فرصت های بازاریابی آزاد خود را به حداکثر برسانید.

برای مثال مطالبه لیست خود ، گرفتن امتیاز 10.0 Avvo و غیره."

 خود را به عنوان یک رهبر قرار دهید

همه چیز مربوط به سئو داخلی و خارجی و بازاریابی ورودی است.

محتوا (خواه این فیلم ها در سایت شما باشد یا خبرنامه های ماهانه و غیره)

به ایده آل شما بستگی خواهد داشت .

مشتری های هدف. تنظیم خودتان به عنوان یک متخصص موضوع از

طریق ورودی مقرون به صرفه ترین ابزار تولید سرب در خارج است! "

 ایجاد محتوای آموزشی و تبلیغ آن در مکان های مناسب

رای موسسه حقوقی ما دریافتیم که بیشترین کشش را از طریق نوشتن مقالات آموزشی به موقع

در مورد موضوعات مربوط به برنامه ریزی املاک به دست می آوریم.

در حالی که این مقالات را به وب سایت شرکت ما و سایت های رسانه های اجتماعی ارسال می کنیم

ایجاد روابط معنادار با مشتری

ما در یک شهر  بسیار محافظه کار واقع شده ایم. تجارت هنوز هم بر اساس روابط - چه کسی می داند و چگونه ؟-

به عنوان مشارکت در جامعه تلقی می شود .

یک وب سایت برای اعتبار و اطلاعات عمومی ضروری است وشبکه سازی و روابط  کلید هستند

 تمرکز خود را در تأمین اعتبار تقویت کنید 

- متیو جی تولر "من یک عمل مبتنی بر ارجاع دارم. مهم است که وب سایت من مدرن ، تمیز و کار بر روی دسک تاپ و موبایل باشد."

- دانیل هانتلی "ما تعداد زیادی مراجعه کننده داریم و یک شبکه ارجاع بسیار قوی داریم.

ما همچنین در سمپوزیوم ها صحبت می کنیم ، تدریس می کنیم و در رادیو گفتگو میهمان هستیم."

برای تکثیر مراجعه خود قدم بردارید

 قدرت تکلم را دست  کم نگیرید

- شان ''بهترین بازاریابی دهان به دهان است. من هنوز هم نیمی از مشتری هایم را از دهان به دهان می گیرم.

مشتری های گذشته بهترین منبع برای جذب مشتری جدید هستند!"

بررسی های آنلاین را در اولویت قرار دهید

- جاناتان جی استین "پروفایل های پرداخت شده و رایگان ما در Avvo در واقع به نظر می رسد بهترین بازده سرمایه گذاری است ،

همراه با تلاش جدی که ما در ساخت وب سایت و خبرنامه های خود قرار داده ایم تا به یک

کتابخانه واقعی از منابع برای افرادی که در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

جستجوگرها در وب سایت ما و اطمینان از اینکه بسیاری از فهرستهای بسیاری که در آنجا وجود دارند ،

لیست های دقیقی برای ما هستند ، به نظر می رسد مراحل مفید بعدی است.

 حضور خود را به صورت آنلاین ادعا کنید ، اما به جامعه خود نیز توجه کنید

 تمام تلاش خود را برای ادعای حضور آنلاین خود با وب سایت ها ، دایرکتوری ها ، و پروفایل های متنوع انجام  دهید. 

از داشتن یک پروفایل Avvo خوب و یک پروفایل عالی (پولی) بهره مند شوید.

هزینه  معقولی برای تبلیغات پرداخت کنید  در عوض با حمایت مالی / حمایت از رویدادها و سازمانهای اجتماعی ،

شخصاً در شبکه سازی و ارسال بسته های مراقبت به منابع ارجاع و سایر افرادی که به دنبال کمک به ما هستند ،

شهرت خوبی در جامعه ایجاد می کنیم. ما سعی می کنیم در رویکرد خود بسیار اصیل باشیم و همیشه برای ما کار کرده است. "

 یک وبگاه با کیفیت بسازید که بازدید کنندگان را ترغیب کند تا شما را انتخاب کنند

- روت گلدن  "من فهمیدم بهترین نتایج مستقیم از وب سایت من به دست می آید.

افراد Google" وکیل مدافع جنایی کینگستون "و من در سه نتیجه برتر قرار گرفتم.

فکر می کنم وب سایت خوبی در مقایسه با افراد دیگری دارم که در اینجا آمده اند صفحه اول و جذب افراد به من امکان پذیر می شود.

تا این زمان آنها من را چک کرده اند و فکر می کنم مانند آنچه دیده اند. تماس بگیرید ، بدون پیگیری

دریافتم که مراجعه به سایتهای تولید سرب کمتر متعهد است. به نظر می رسد که

آنها اغلب در حال خرید هستند و یا فقط به دنبال مشاوره حقوقی رایگان هستند. "

در سئو سرمایه گذاری کنید .

- سیمون بوریس  "برای بازاریابی آنلاین دو اصل اساسی وجود دارد:

یک وب سایت ارزشمند داشته باشید و محتوای ارزشمندی ایجاد کنید.

اگر به جای توصیف آن ارزش خود را نشان دهید ، مشتریان بالقوه به سمت شما گله خواهند کرد.

در شرکت ما ، قانون قصر ، ما برای ساختن سئو داخلی و سئوی خارجی خود اقداماتی را انجام داده ایم.

ما در وب سایت خود فیلم هایی داریم که معرفی می کنیم چه کسی هستیم و اطلاعات رایگان را به مشتریان بالقوه ارائه می دهیم.

دومی (که اغلب به آن خدمات Freemium گفته می شود) یکی از مهمترین کارهایی است که وکلا می توانند انجام دهند.

ارائه اطلاعات ارزشمند به مشتریان بالقوه به صورت رایگان ، قراردادهای فرم ، تحقیقات حقوقی و فیلمهای آموزشی ،

و می فهمید که این نه تنها سئو شما را افزایش می دهد

بلکه باعث جذب مشتری زیادی نیز می شود. ما همچنین در سایت های پرداخت شده و رایگان پروفایل را تبلیغ و نگهداری می کنیم.

کدهای QR را امتحان کنید

Paralega "یک مورد جالب که ما با آن موفقیت داشته ایم اجرای تبلیغات چاپی سنتی با کدهای QR قابل ضبط

[که منجر به]  وب سایت ما می شود ... پس از هر یک از تبلیغات ما ، همیشه به نظر می رسد که از طریق لینک QR تجارت می کنیم."

- جوردن نیمکت ، وکیل دادگستری قصر گفت: "من بازاریابی سئو را دوست دارم ، به این دلیل که به شما کمک می کند

ذهن افراد را در مواقعی که به شما احتیاج دارند ، حفظ کند ، اما من می دانم که مسئله این است که زمان بندی است.

مردم فقط در صورت نیاز به وکیل ، وکیل را حفظ می کنند.

بنابراین ، مگر اینکه بازاریابی سئو شما فقط وقتی به شما احتیاج پیدا می کند

[مشتریان بالقوه] را جذب کند ، به نظر نمی رسد ROI فوری و مستقیم ایجاد کند.

وارد رسانه های اجتماعی شوید

  ست کروز  "بازاریابی رسانه های اجتماعی آینده برای وکلا است.

اکثر مردم تحقیق در مورد تلفن های هوشمند خود انجام می دهند.

من سالانه یک یا دو مورد مهم از تلاش های بازاریابی پرداخت شده در فیس بوک برای حداقل سرمایه گذاری دریافت می کنم."

سرمایه گذاری در بازاریابی می تواند شرکت های حقوقی شما را به تعداد زیادی مشتری جدید بدست آورد  اما باید درست انجام شود.

قبل از صرف وقت و هزینه خود را برای هرگونه تلاش برای بازاریابی شرکتهای حقوقی ،

حوزه تمرین و مشتری خود را در نظر بگیرید و چه چیزی برای آنها (و شما) بهترین کار را می کند.

برای دریافت پاسخ بهتر به  سوال چگونه یک وکیل خوب راتشخیص دهیم؟   

در اینجا چند موضوع مهم از توصیه های همه در بالا آمده است:

در حضور آنلاین خود سرمایه گذاری کنید.

یک وب سایت با طراحی خوب و بررسی های آنلاین قوی می تواند به مشتریان بالقوه شما را پیدا کند و شما را برای استخدام انتخاب کند.

در سئو سرمایه گذاری کنید سرمایه گذاری در سئو برای وب سایت 

شرکت حقوقی شما می تواند کارهای بسیاری برای کمک به افراد در یافتن شما انجام دهد.

شبکه های ارجاع خود را بسازید. با منابع ارجاع خود روابط برقرار کنید و در انجمن 

خود فعال باشید تا در به دست آوردن مراجعات بیشتر کمک کنید.

برای گرفتن وکیل در تهران یا کرج با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا وکلای ما شمارا راهنمایی کنند:

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۲/۲۴
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی