وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل خوب در شمال

وکیل خوب در شمال

وکیل خوب در شمال ، ویژگی های یک وکیل خوب :

در حقیقت تمرین یکی از ایده آل ها را کامل می کند. یک عمل خوب قانونی ، به طور خاص یک پزشک خوب قانون ، از همین اصل پیروی می کند. چندین عامل دیگر برای ایجاد یک وکیل خوب ترکیب شده اند و یک وکیل برتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر عمل یا موسسه حقوقی پوکت متشکل از افراد دارای این خصوصیات در نهایت به یک موسسه حقوقی عالی تبدیل می شود. این ترکیب از ویژگی ها و مهارت ها ، وکلا را از حقوقدانان عالی جدا می کند.

قانون را بدانید

دانستن قانون ، حداقل حق انتخاب وکالت است. یک وکیل خوب پوکت باید قانون را بشناسد و آن را خوب بشناسد. این بسته به حوزه تخصص ، باید شامل قوانین داخلی و بین المللی شود. یک وکیل خوب در پوکت باید با قوانین تایلند آشنا باشد. همچنین داشتن مهارت های فنی مانند تهیه قراردادها از اهمیت بالایی برخوردار است. هر وکالت در یک شرکت حقوقی پوکت که مشاغل حقوقی شرکت ها را اجرا می کند ، باید بتواند پیمان نامه ببندد و آنرا مهر و محضری کند.

هر دو مهارت ارتباطی شفاهی و کتبی را توسعه دهید


توانایی برقراری ارتباط مؤثر و مستقیم به نقطه ، ویژگی دیگر یک وکیل عالی است. برای بیان یا مستند سازی موقعیت مشتری در دادگاه حقوقی مستلزم داشتن یک فرد ماهر است ، خواه در هنگام استعلام از یک شاهد ، استدلال از پرونده مشتری به هیئت منصفه یا جلوگیری از هرگونه شکاف و بند مشکلی در قراردادها و سایر اسناد حقوقی تهیه شده برای مشتری . در یک وضعیت دادگاه ، مهارت های شفاهی درگیر در شاهدانی که باید از متقاضیان آزمایش استفاده کنند باید مهارت داشته باشند ، در حالی که قادر به انتخاب کلمات مناسب برای یک بیانیه ممکن است عامل اصلی تصمیم گیری در این پرونده باشد.

به کانون وکلا بپیوندید

عضویت در کانون وکلائی تایلند عاملی است که یک وکیل پوکت را از بقیه جدا می کند. شرکت های حقوقی پوکت مانند ما این حق را دارند که با دادرسی رهبر بسیار توانمند ما در ارتباط باشند. این انجمن پایگاه داده ای از وکلای عضو در پوکت را نگه می دارد که سوابق خوبی در نمایندگی مشتری دارند.

یک مربی پیدا کنید

این دانش رایج است که همه افراد از جایی شروع می کنند. ابتکارات فرومایه اغلب مسیرهایی را به سوی عظمت دنبال می کند ، به خصوص وقتی که زیر یک وکیل پوکت با تجربه ای فراوان در زمینه علاقه قرار بگیرید. این تمایل به یادگیری تحت هدایت جانبازان ، صفت یک وکیل خوب است.

روابط خوب با دیگران در این زمینه

یک وکیل خوب با مهربانی و مودب بودن ، با همکاران وکلا ، قاضیان و کارمندان دادگاه در پوکت همکاری خوبی خواهد داشت. یک وکیل خوب همیشه با متخصصان فوق در رده بندی خوب قرار خواهد گرفت. برای کسی که با او مهربان و مودب است ، همه چیز به بهترین وجه کار می کند.

قرار دادن جبهه و مرکز مشتری

یک وکیل عالی برای اطمینان از دستیابی به رضایت مشتری از کار خود خارج خواهد شد. این شامل صادق بودن و شفافیت با مشتری از ابتدا و اطمینان از این است که شما برای رسیدن به خواسته های مشتری در راه ممکن از راه خود خارج شوید. مشتری باید گوش داده شود ، به هر قضاوتی قضاوت و محافظت نشود. امتیاز و محرمانه بودن مشتری باید در همه زمان ها حفظ شود. به هیچ وجه نباید یک وکیل خوب مشغول انجام هرگونه فعالیتی باشد که به ضرر موکل وی باشد.

خانه ای برای وکلای عالی

موسسه حقوقی پوکت ما دارای وکلائی است که تحت راهنمایی یکی از وکلای پوکت از معیارهای فوق برخوردار است. تجربه گسترده ما باعث شده است که دانش زیادی در زمینه های مختلف تخصصی متناسب با نیازهای مشتری انجام شود.

چه موقع به وکیل احتیاج دارید؟ اگرچه پاسخ به شغل و شرایط خاص شما بستگی دارد ، اما معمولاً ارزش دارد قبل از تصمیم گیری دیگری که می تواند پیامدهای قانونی داشته باشد با یکی از آن ها مشورت کنید.

برخی از کارآفرینان صبر می کنند تا مشکلی با یک وکیل پیش نیاید ، اما در جامعه مذهبی امروز ، این هوشمندانه ترین ایده نیست.

مشاوره وکالت

جیمز بیلی هود از موسسه حقوقی شپرد ، مولین ، ریشتر و همپتون می گوید: "تقریباً هر مشاغل ، هر اندازه که باشد ، به مشاوره وکالت نیاز دارد." "حتی کوچکترین مشاغل نگرانی های مالیاتی دارند که باید در مراحل اولیه برنامه ریزی به آنها رسیدگی شود."

بسیاری از کارآفرینان می گویند رابطه آنها با یک وکیل مانند یک ازدواج است - برای توسعه زمان لازم است. به همین دلیل مهم است که مقدمات اولیه برای یک همکاری خوب را فراهم کنید.

چگونه وکیل مناسب را انتخاب می کنید؟ از صاحبان مشاغل در صنعت خود یا از متخصصانی مانند بانکداران و حسابدارانی که به آنها اعتماد دارید توصیه هایی بخواهید. فقط اسامی پیدا نکنید. از آنها در مورد نقاط قوت و ضعف خاص وکالت توصیه شده خود بپرسید.

سپس این روند را یک قدم دیگر بردارید: از وکلا از همکاران تجاری خود استفاده کنید که آنها چه پیشنهادی دارند و چرا.

در مرحله بعد ، مصاحبه ای با پنج وکیل برتر مورد نظر خود ترتیب دهید. به آنها بگویید که شما علاقه مند به ایجاد یک رابطه طولانی مدت هستید و بدانید که کدام افراد مایل به ملاقات با شما برای مشاوره اولیه و بدون پرداخت هزینه هستند.

در این کنفرانس اولیه ، برای توصیف شغل و نیازهای قانونی آن آماده باشید. به آنچه وکیل می گوید و انجام می دهد توجه کنید و به دنبال خصوصیات زیر باشید:

با ارتباط با وکیل خوب در شمال ، (وکیل الرعایا )متوجه آن خواهید شد .

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی