وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران ، در یک وضعیت دشوار ، گیج کننده و یا پیچیده ، افراد و شرکت ها ممکن است خود را ناامید کنند و به دنبال راهنمایی یک حرفه ای حقوقی کاملاً آماده و قابل اعتماد باشند. یک وکیل عالی این توانایی را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی در زندگی مشتری داشته باشد. این که آیا با کمک به آنها درمورد یک مشکل خانوادگی دشوار ، محافظت از آنها در برابر اتهامات دروغین یا تضمین جبران خسارت مالی پس از حادثه ، وکلا در بعضی از چالش برانگیزترین دوران زندگی ، از مردم دفاع می کنند ؟

اما چه چیزی باعث ایجاد یک وکیل خوب می شود؟ این کار آسانی نیست ، و همه از پس آن بر نمی آیند. برای هرکسی که می خواهد بداند چگونه یک وکیل خوب پیدا کند یا چگونه یک وکیل خوب باشد ، در نظر گرفتن عوامل کلیدی وکلا در موفقیت امروز بسیار مهم است.

اشتیاق برای شغل

به عنوان یک نقطه شروع ، وکلا موفق می توانند همیشه اشتیاق واقعی به کار خود داشته باشند. شما احتمالاً کلیشه های عامه پسند را شنیده اید مانند "شغلی را انتخاب کنید که دوستش دارید و هرگز در روز زندگی نخواهید کرد". البته همه ما می دانیم که در دنیای واقعی کاملاً ساده نیست. در عین حال ، شواهد و مدارک علمی گسترده ای وجود دارد که نشان دهنده اهمیت اشتیاق به کار شما است. همانطور که Deloitte خاطرنشان ساخت ، پرورش اشتیاق کارگران یکی از کلیدهای رشد استعداد است. به عبارت دیگر ، افرادی که نسبت به آنچه انجام می دهند شور هستند ، شادتر ، برآورده تر هستند و عملکرد بهتری دارند. اگر اشتیاق به خدمت به مردم دارید و علاقه به قانون دارید ، باید درخواست پذیرش در دانشکده حقوق را در نظر بگیرید.

دلسوزی برای مشتریان

بدون داشتن دلسوزی برای مشتریان ، وکالت هرگز به پتانسیل حرفه ای واقعی خود نمی رسد. ذهن برتر حقوقی در این زمینه تقریباً همواره دلسوزی و خدمات را برجسته می کند وقتی که به دانشجویان رشته حقوق و وکلا مشتاق مشاوره می دهند. وکیلی که متعهد به نمایندگی و کمک به مشتریان خود باشد ، احتمالاً در زندگی حرفه ای خود معنی و موفقیت پیدا خواهد کرد.

مهارت های ارتباطی عالی

در سطح اساسی وکلا ارتباط برقرار می کنند. آنها با موکلان خود ارتباط برقرار می کنند ، با سایر طرفین پرونده ارتباط برقرار می کنند و با دادگاه ارتباط برقرار می کنند. فراتر از آن ، وکلا با طیف گسترده ای از روش های مختلفی ارتباط برقرار می کنند. یک وکیل عالی می داند که چگونه در نوشتن رسمی قانونی ، در ایمیل های غیررسمی ، در مکالمات تلفنی ، از طریق بحث و گفتگو در تنظیمات رسمی رسمی و مکالمات خصوصی ، ایده های مهم را بدست آورد.

دانشجویان رشته حقوق و وکلای مشتاق هرگز نباید فرصتی را برای تیزبینی مهارت های ارتباطی خود از دست دهند. این فقط مربوط به قانون نیست ، بلکه مربوط به تجارت است. وکلا باید بدانند که چگونه با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند و چگونه تواناییهای حرفه ای خود را در مشاوره با مشتریهای آینده نشان دهند. به یاد داشته باشید ، بزرگترین ذهن قانونی جهان تا زمانی که استخدام نشود ، قادر به استفاده از مهارتهای خود نخواهد بود.

تمایل به گوش دادن

یکی از کمترین ویژگی هایی که تقریباً هر وکیل موفق به دست می دهد ، توانایی و تمایل بسیاری به گوش دادن است. اگرچه گوش دادن قوی جزئی از مهارتهای ارتباطی کلی است ، مهم است که گوش دادن را به عنوان صفت حرفه ای خود برجسته کنید. ارتباطات مؤثر ، خیابانی دو طرفه است. خیلی از افراد نتوانسته اند وقت و انرژی لازم را برای درک کامل و درک آنچه طرف مقابل می گوید ، وارد کنند.

وقتی واقعاً گوش های خود را باز می کنید ، احتمالاً خواهید فهمید که مردم اطلاعات بیشتری را که فکر می کنید به شما می دهند. گوش دادن به موکلان ، گوش دادن به شاهد ، گوش دادن به مشاوران مخالف و گوش دادن به دادگاه می تواند تفاوت بین برنده شدن و از دست دادن پرونده باشد. وکلای عالی اطلاعات کلیه مربوط را در دست می گیرند ، آن را تجزیه و تحلیل می کنند و برنامه عملی را ایجاد می کنند.

ارتباط با ما

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۴/۲۸
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی