وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل برای سرقفلی در تهران

وکیل برای سرقفلی در تهران باید چه ویژگی داشته باشد ؟

دانش قانون

تصور کنید که در یک تصادف کامیون در بزرگراه محلی صدمه دیده اید. احتمالاً می خواهید به یک وکیل آسیب دیده شخصی باتجربه مراجعه کنید. اگر در صدد راه اندازی یک شرکت هستید و راهنمایی در مورد تشکیل شرکت را می خواهید ، بدون شک می خواهید یک وکیل تجاری با تجربه پیدا کنید. در حالی که وکلا موفق بسیاری از خصوصیات مشترک هستند ، ممکن است به یک قانون متمایز متکی باشند.

دانش حقوقی لازم برای یک دادخواست مؤثر در شرکتها بسیار متفاوت از دانش حقوقی لازم برای کمک به یک زوج برای دنبال کردن یک فرزندخواندگی خصوصی است. وکلای عالی حوزه عملی خود را می شناسند. برخی از این دانش ناشی از تجربه است. برخی از آن ناشی از آموزش است.

توانایی نوشتن قوی

یکی از خصوصیات منفردی که همه وکلای موفق در آن مشترک هستند مهارت های نوشتاری عالی است. با روشهای متلاطم که همیشه در تلویزیون محبوب هستند فریب نخورید ، اکثریت قریب به اتفاق وکلا زمان بیشتری را برای نوشتن صرف می کنند تا در استدلالهای شفاهی. وکلا موفق باید بتوانند اسناد حقوقی مؤثر ، روشن و مستدل تهیه کنند.

اگر می خواهید اکنون اقدامی انجام دهید که به شما کمک می کند در آینده وکیل بهتر شوید ، بر تیز کردن مهارت های نوشتاری خود تمرکز کنید. وکیل دادگستری که می تواند داستانی قانع کننده برای همه واقعیت ها و استدلال های مربوط به آن بگوید وکالت است که برای مدت طولانی موفق خواهد بود.

خلاقیت

وقتی در مورد شغل وکالت فکر می کنید ، ممکن است خلاقیت اولین صفتی باشد که به ذهن شما خطور می کند. اما ، برخلاف تصورات رایج بیشتر افراد ، وکلا موفق ، افراد بسیار خلاق هستند. قانون صرفاً یک علم نیست.

یک هنر برای تمرین حقوقی مؤثر وجود دارد. به یاد داشته باشید ، هر مشتری که وکیل با آنها سر و کار دارد ، مجموعه اهداف ، اهداف و نگرانی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. در بعضی موارد ، تفکر "خارج از صندوق" می تواند به پیشبرد راه حلی کمک کند که مشتری ممکن است حتی نتوانسته باشد آنرا درک کند. وکلا موفق می دانند که چگونه می توانند خلاقیت خود را متناسب با هر موقعیتی تنظیم کنند. باید به همه موارد با ذهن باز نزدیک شد.

قضاوت خوب

در بعضی مواقع وکلا موظفند قضاوت کنند - هم برای خودشان و هم برای موکلانشان. به عنوان مثال ، یک وکیل ممکن است تصمیم بگیرد که آیا یک دعوی حقوقی اصلاً ارزش پیگیری دارد یا خیر. از طرف دیگر ، یک وکیل ممکن است درگیر در مذاکرات حل و فصل باشد و مشتری ممکن است از آنها نظر خود را درباره یک موضوع پیشنهادی بخواهد.

برای روشن شدن ، مشتری در نهایت مسئولیت انتخاب را بر عهده دارد ، اما این وظیفه وکالت است که اطمینان حاصل کند که مشتری کلیه اطلاعات مربوطه را می شناسد و درک می کند تا آنها بتوانند تصمیم آگاهانه ای بگیرند. وکیلی که فاقد قضاوت خوب است وکالت است که در این زمینه خیلی طول نخواهد کشید.

شک و تردید سالم

هر وکیل موفق یک شک و تردید سالم را حفظ می کند. این بدان معنا نیست که شما باید بدبین باشید یا یک فرد منفی باشید ، بلکه به این معنی است که باید از این واقعیت آگاه باشید که ممکن است آنچه به شما گفته می شود نمایانگر داستان کامل نیست. بسیاری از وکلای باتجربه ، هنگام شروع کار در این زمینه ، در مورد اشتباهاتی که مرتکب شده اند ، دارند.

یک خطای متداول که تقریباً هر وکیل فصلی حداقل یک بار مرتکب شده است ، مستلزم اعتقاد به شخصی است بدون تأیید صحیح در بسیاری از موارد ، مراجعین و شاهد جزئیات مهم را رها می کنند. در نتیجه ، وکیل برای غافلگیری ناگوار در پایین جاده تنظیم شده است. وکلای موفق همیشه چنین شک و تردید سالم را حفظ می کنند. اگر چیزی به نظر می رسد "اشتباه" یا "خاموش" باشد ، آنها وقت خود را برای تأیید اطلاعات می گیرند.

استقامت

سرانجام ، وکلا موفق می دانند که چگونه دوام داشته باشند. قانون زمینه سختی است. دلیلی برای پوشاندن قند آن وجود ندارد. اجرای قانون می تواند یکی از شایسته ترین و پر معنی ترین شغل های خارج از کشور باشد ، اما این نیز کار زیادی است. همانطور که با هر حرفه ای صادق است ، موفقیت نیاز به تلاش دارد. روزهای سختی خواهد بود ممکن است شما درگیر برخورد با مشتری باشید که زندگی شما را غیرقابل توصیف می کند ، یک مشاور مخالف که بی دلیل بی ادب است ، یا قاضی ای که روش نادرست را برای یک موضوع کلیدی دادرسی حکم می کند. ا

ین اتفاق می افتد آنچه وکلا موفق را از وکلای عادی متمایز می کند این است که آنها می دانند که چگونه در ایام سخت و دشوار همچنان به استقامت ادامه دهند تا به لحظه های پاداش و معناداری برسند که همه اینها ارزش آن را دارد.

ارتباط با وکیل برای سرقفلی در تهران

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۴/۳۱
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی