وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

نمونه لایحه درخصوص عدم رعایت اساسنامه شرکت

نمونه لایحه درخصوص عدم رعایت اساسنامه شرکت ، محکومیت تظامنی شرکت و نماینده شرکت می باشد .

به نام خداوند جان و خرد

ریاست محترم شعبه ۱۶ حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران

با سلام و عرض ادب، احتراماً؛

اینجانب میثم شفیعی وکیل خواهان (آقای.........) در خصوص دعوای مطروحه علیه خواندگان، وقت رسیدگی به تاریخ 15/05/99 و ساعت 09:00 تعیین گردیده است مراتب ذیل را خدمت شما والا مقام تقدیم می دارم؛

 مختصر ما وقع

موکل در تاریخ 10/02/97 به موجب قرارداد که پیوست لایحه می باشد، به خوانده ( ....... ) مقداری ارز به میزان 10/000 یورو پرداخت می‌کند طبق قرارداد مذکور وی نیز موظف به پرداخت ماهانه 17/000/000 تومان به عنوان سود مشارکت می شود.

خوانده ......... خود را نماینده شرکت معرفی می نماید در صورتی که شرکت مزبور در در روز انعقاد قرارداد ثبت نشده است و همین طورمراتب آگهی شرکت و اساسنامه آن که در پرونده موجود است قرارداد های شرکت با امضای رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس شرکت و مهر شرکت معتبر می باشد در صورتی که قرارداد مزبور وفق ماده ۱۴۲ قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ تنظیم نشده و آقای ........ نیز بایست اقدام به پرداخت آن نماید علی ایحال خواسته خود را به شرح ذیل تمنا دارم؛

1-افزایش خواسته:

مستنداً قسمت اخیر ماده ۹۸ قانون آیین دادرسی مدنی و نظر به اینکه به اینجانب خواسته خود را علاوه بر مبلغ ۲۰۴ میلیون تومان خواسته را افزایش داده و چون افزایش خواسته دارای منشاء واحد با خواسته اول است (قرارداد) لذا صدور حکم محکومیت خوانده علاوه بر مبلغ خواسته به استرداد و پرداخت 10/000 یورو نیز متمنی است.

2-دلایل محکومیت خوانده (...............)

اول: مستنداً به آگهی روزنامه رسمی که پیوست لایحه میباشد ( پیوست شماره ۱ ) عقود و معاملات با امضاء رئیس هیئت مدیره و همچنین مهر شرکت معتبر است که در قرارداد مزبور هیچ امضایی از جانب نائب رئیس و مهر شرکت درج نگردیده است.

دوم : مستند به ماده ۱۴۲ قانون تجارت مصوب 24/12/1347 چون خوانده ( ........... ) وفق اساسنامه قرارداد را به امضاء نائب رئیس ومهر شرکت نرسانده ، خود نیز مسئول می باشد.

علی ایحال با توجه به مراتب فوق صدور حکم محکومیت خوانده به پرداخت ۲۰۴ میلیون تومان بابت مشارکت و همچنین استرداد و پرداخت ده هزار یورو متمنی است که موجب سپاس فراوان می باشد .

با تجدیداحترام

میثم شفیعی(وکیل خواهان)

ارتباط با ما

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۵/۱۳
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی