وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل خوب برای ملک

وکیل خوب برای ملک

وکیل خوب برای ملک مهمترین قدم در حل مسائل حقوقی ملک و املاک است.موضوع در امر وکالت دادن این است که وکیل تنها می توانید قبول وکالت از یک موکل زنده را داشته باشد و در صورت فوت موکل وکالت او نیز باطل می شود.

فروش ملک به صورت دادن وکالت به وکیل یا شخص ثالث یکی از موارد شایع معاملات است.

عقدی که این روزها زیاد در دفترخانه ها برای خرید و فروش ملک  نوشته می شود وکالت بلاعزل است که این نوع وکالت، ممکن است دردسرهایی داشته باشد. شما می توانید برای فروش وکالتنامه ای ملک خود از هر نوع وکالتی که بخواهید استفاده کنید. با دادن وکالت فروش به وکیل خود وکیلتان قادر خواهد بود هرمالی را برای شمافروخته و به غیر واگذار کند.

ملک به چه معناست؟

ملک کلمه‌ای عربی است که وارد زبان فارسی شده و بر اساس نوع تلفظ، معانی گوناگونی دارد.

تمام دارایی‌های غیر منقول، در ردیف ملک قرار می‌گیرند. ملک انواعی دارد که مهترین آنها ملک مشاعی و ملک مفروز می‌باشد.

ملک مشاعی به ملکی گفته می شود که دو نفر یا بیشتر، در تمامی جزء جزء ملک، به نسبت سهم خود دارای مالکیت هستند و ملک مفروز، ملکی است که در مالکیت یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی قرار دارد.

ممکن است مالکیت یک شخص در ملک خود هم به نحوء مشاع باشد و هم به نحوه مفروز، مانند مالکیت آپارتمان، که قسمت اختصاصی در مالکیت اختصاصی و مفروز و قسمت مشاعی مانند راه پله‌ها و حیاط، در مالکیت مشاعی، قرار دارد. وکیل ملک پایه یک با تجربه و خبره به عنوان یک وکیل ملکی مجرب قبل از هر چیز باید نسبت اصل و معنا و مفهوم موضوع ملک آشنایی داشته باشد.

وکیل ملکی کیست؟

درکشور مااراضی واملاک با توجه به نوع زمین و ملک و همچنین نوع کابری آن دارای نظام های حقوقی و متقاضی می باشند و باتوجه به رشد روزافزون جمعیت  وتوسعه اجتماعی که هرروز ضروری تر از قبل می شود .

توجه جدی به حقوق اراضی و املاک است که قوانین و مقررات تصویب شده است درطول سالهای متمادی نشان از اهمیت موضوع وتلاش برای ایجاد حقوقی مناسب دراین زمینه است. نیازبه وجود وکلای متخصص که در طرح تعقیب  و پاسخگویی دعاوی تجربه دارند بیش از پیش نمایان میسازد.

دعاوی امور ملکی چگونه دعاویی هستند؟

دعاوی ملکی از جمله دعاویی است که بسته به نوع و موضوع آن می‌تواند جنبه حقوقی، کیفری و یا تلفیقی از هر دو را داشته باشد.موضوع دعاوی ملکی به نوعی به موضوع بین اموال غیر منقول  و انسان مربوط می‌شود که با توجه به نوع زمین و املاک و نوع کاربری آن‌ها در کشور ما نظام حقوقی متفاوتی در این رابطه وجود دارد.

در امور و دعاوی املاک، مستغلات و اراضی موارد و دعاوی‌ای مطرح است که لازم است توسط وکیل ملک و متخصصین و وکلایی که در زمینه املاک فعالیت می‌کنند و دارای و تبحر و تجربه کافی هستند پیگیری و انجام شود.

وکیل متخصص امور ملکی چه خصوصیاتی دارد؟

۱. یکی از معیارهای تشخیص یک وکیل ملکی خوب و مجرب، میزان تجربه وی است.

علیرغم آنکه تمام وکلای دادگستری امکان بررسی و قبول وکالت در تمامی پروندهای ثبتی، کیفری، حقوقی، ملکی و خانواده و غیره را دارند، اما تجربه یک وکیل ملک به عنوان وکیل ملکی متخصص در امور ملکی در زمینه امور مرتبط با املاک و اراضی باعث می‌شود تا وی بتواند با درصد موفقیت بالاتری در تمامی دعاوی ملکی نظیر تقسیم  خلع ید، قلع بنا، تخلیه ملک، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، ابطال سند، تعدیل و افزایش اجاره بها و غیره قبول وکالت نماید.

۲. از دیگر معیارهای مهم یک وکیل ملکی مجرب دانش حقوقی و تسلط علمی وی در زمینه‌های مختلف حقوقی، کیفری و ثبتی امور املاک، اراضی  است و باید ضمن آشنایی با قوانین و مقررات مربوطه، دیوان عالی کشور،  نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه، نظریات اساتید برجسته علم حقوق  نیز آشنایی کافی داشته باشد.

ارتباط با ما

وکلای پایه یک خبره و با تجربه با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد دعاوی املاک، اراضی، مستغلات و آپارتمان‌ها، بهره‌مندی از دانش و علم روز، آشنایی کافی با قوانین و مقررات مربوطه  مطمئن‌ترین انتخاب شما موکلین محترم در امور دعاوی ملکی، خدمات حقوقی و ثبتی، مشاوره و وکالت در پرونده‌های ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری و دیگر پرونده‌های شما عزیزان هستند.

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۵/۲۱
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی