وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک برای طلاق توافقی

وکیل پایه یک برای طلاق توافقی همیشه بهترین راه برای بهتر انجام شدن کارها در هر اموری است مشورت با کار بلد  و یا حتی سپردن کار به آنهاکه باعث می شود تا کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.. استفاده از وکیل طلاق توافقی هم از این امر مستثنا نیست و می‌توانید برای احقاق حق و طلاق توافقی فوری از وکیل طلاق توافقی استفاده کنید.

طلاق توافقی توسط وکیل باعث سرعت و کیفیت بالا میشود وبخصوص برای کسانیکه زمانی برای پیگیری ندارند و اطلاعات کاملی در این خصوص براساس تغییرات حاصله ندارند گرفتن وکیل باتجربه بهترین انتخاب ممکن است.

طلاق توافقی چیست؟

[caption id="attachment_7038" align="alignnone" width="300"]وکیل پایه یک برای طلاق توافقی وکیل پایه یک برای طلاق توافقی[/caption]

طلاق توافقی یکی از مرسوم ترین انواع طلاق است که زوجین با توجه به سختی مسیر طلاق های یکطرفه به این نتیجه میرسند که بهتر است هرچه زودتر بدون هیچ دغدغه ای از هم جدا شوند نحوه طلاق گرفتن توافقی زمانی صورت میگیرد که که زوجین در خصوص مهریه،نفقه،اجرت المثل ایام زوجیت و حضانت فرزند در طلاق توافقی به توافق برسند.

مدارک طلاق توافقی

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی شامل اصل و کپی شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی و اصل و کپی عقد نامه یا سند ازدواج است . علاوه بر این ، اجرای صیغه طلاق توافقی مستلزم این است که زن در صورت باکره بودن ، گواهی سلامت را به دفتر ثبت ازدواج و طلاق ارائه داده و در صورتی که باکره نیست ، گواهی عدم بارداری خود را به همراه گواهی عدم امکان سازش به دفترخانه برای ثبت طلاق ارائه کند .برای اطلاعات دقیق تر وتوضیحات کاملتر می توانید از مشاور حقوقی کمک بگیرید.

مزایای حضور وکیل طلاق توافقی در دعوی خانوادگی

1.انجام کلیه مراحل  توسط وکیل طلاق توافقی که  به تمام روند دادرسی آشنا می باشد و باعث تسریع در روند کار می شود.

2.تنظیم دادخواست طلاق توافقی که در روند دادگاه اثر می گذارد  و در صورتی که دادخواست ناقص تنظیم شود زمان رسیدگی را طولانی میکند و درصورتی هم که اشتباه تنظیم شده باشد و در توافقات که بعدا آثار حقوقی مهمی را به دنبال خواهد داشت با توجه و اشراف به قانون و آثار آن نباشد قطعا مشکلات بعدی را ایجاد خواهد کرد و برای جلوگیری حضور وکیل لازم و ضروری است .

3.حضور وکیل طلاق توافقی از طولانی شدن روند رسیدگی جلوگیری می کند .

4.هرچند حضور وکیل مستلزم هزینه و حق الوکاله می باشد ولی از هزینه های بی جهت پرهیز می شود.

5.زمان قطعا برای اکثر زوجین حائز اهمیت است که همین امر باعث می شود تا وکیل با تجربه برای سرعت بخشیدن به کار اقدام کند.

ارتباط با ما

وکلای پایه یک خبره و با تجربه با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد…درخدمت شما عزیزان هستند.

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۵/۲۱
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی