وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

نمونه دادخواست اعتراض ثالث

نمونه دادخواست اعتراض ثالث ،خواهان:

خوانده:                                 نشانی:

به نشانی:

خواسته: ۱) اعتراض ثالث اصلی نسبت به دادنامه               صادره از شعبه        دادگاه عمومی حقوقی ۲) صدور قرار تاخیر اجرای حکم؛ ۳) محکومیت خواندگان به پرداخت کلیه هزینه های دادرسی

ریاست محترم شعبه ۴ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان اراک

باسلام و تقدیم احترام، اینجابان  رضاشریفی اردانی و       به وکالت از آقای         (معترض ثالث )به استحضار می رساند:

موکل به موجب مبایعه نامه عادی مورخ ۲۵/۱/۷۲ هشت شعیر مشاع از نود و شش شعی شش دانگ یک قطعه زمین به پلاک ثبتی      فرعی از یک اصلی واقع در حومه بخش دو اراک (اراضی باغ کهنه های چوقان) را به موجب وکالتنامه        مورخ ۷/۶/۷۱ از وکیل مالک خریداری می نماید.

لازم به توضیح اینکه مورد معامله (ملک موضوع دادنامه معترض ثالث) محصور و به مقدار ۸ شعیر مشاع به نام آقای      (مالک) سند صادر شده لیکن بنا بر اختلافاتی که در بدو امر فی مابین موکل و مالک وجود داشت، و مالک از تحویل مبیع استنکاف می ورزید موکل به موجب پرونده شماره           مطروحه در همان شعبه محترم (شعبه ۴ دادگاه عمومی حقوقی اراک) و دادنامه شماره       نایل به اخذ رای قطعی مبنی بر تحویل مبیع علیه مالک رسمی گردید و حتی رای نیز اجرا می گردد.

دادنامه

این در حالی است که سابقاً به موجب دادنامه شماره      مورخ ۲۶/۸/۷۲ صادره از شعبه دوم دادگاه حقوقی یک اراک مالک در حق موکل  به رفع تصرف عدوانی محکوم  گردیده است ، متاسفانه به دلایل مختلف و غرض ورزی های مالک قبلی علیرغم تثبیت مالکیت به نفع موکل ، سال هاست در جهت حفظ حقوق حقه خود درگیر پرونده های عدیده حقوقی علیه مالک و اشخاص ثالث می باشد

لیکن آنچه مسلم است مالکیت موکل نسبت به ملک مورد نزاع و اخذ آراء قطعی علیه مالکین سابق می باشد. (فتوکپی دادنامه ها به پیوست است)

متاسفانه افراد سودجو با نقل و انتقال اموال موکل به غیر من غیرحق و در شرایطی که باتوجه به دعاوی متعدد از عدم مالکیت خود و مالکیت موکل آگاهی کامل دارند اقدام به فروش ملک موکل به اشخاص دیگر نموده، که محکوم له دادنامه موضوع اعتراض ثالث نیز دعوی خود را بر مبنای همین دست اقدامات بنا نهاده و دعوی به خواسته تسلیم مبیع را مطرح نموده که در شرایطی که موکل فرصت دفاع از حقوق خود را نداشته موفق به اخذ رای علیه خوانده اصلی و البته به ضرر موکل گردیده است.

علی هذا بنا به مراتب فوق مستنداً به موجب مواد ۴۱۷ و ۴۲۰ و ۴۲۴ قانون آیین دادرسی مدنی و ۱۲۸۷ و ۱۳۰۵ قانون مدنی و بدواً ضمن درخواست صدور قرار تاخیر اجرای حکم تا ختم رسیدگی و یا اعاده به وضع سابق تقاضای صدور حکم شایسته مبنی بر نقض حکم موضوع اعتراض و محکومیت خواندگان به پرداخت کلیه هزینه های دادرسی مورد استدعاست.

دادخواست اعتراض ثالث

 ارتباط باما

وکلای پایه یک خبره و با تجربه با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد...درخدمت شما عزیزان هستند.

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (درکرج) و رضاشریفی اردانی (درتهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۵/۲۳
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی