وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

پذیرایی جلسه دفاع کارشناسی ارشد

پذیرایی جلسه دفاع کارشناسی ارشد به علت امکان طولانی شدن زمان ارائه پایان نامه از برنامه پذیرایی استفاده می کنند.برخی از دانشجویان سعی می کنند در جلسه دفاع خود همه چیز را تحت کنترل داشته باشند. یعنی از اتصال کابل کامپیوتر تا پذیرایی را انجام می دهند و به همین خاطر استرس زیادی به خودشان وارد می کنند. توصیه اکید این است که از قبل با شرکت های پذیرایی هماهنگ کنید خود را درگیر نکنید. تا بیشتر متمرکز کارتان باشد.

ایپک پیشنهادات متنوعی برای پذیرایی دارد و می تواند اقلام مناسب پذبرایی را به شما پیشنهاد دهد.اینکه چه میوه ای ،چه نوشیدنی سرو شود بهعده شرکت می باشد که شما عزیزان می توانید انتخاب کنید.

جلسه دفاع پایان نامه

پذیرایی جلسه دفاع کارشناسی ارشد

تحویل دادن پایان‌نامه، موفقیت بزرگی محسوب می‌شود، ولی برای دانشجویان ارشد، این کار به منزله‌ی پایان راه نیست. وقتی پایان‌نامه‌ی خود را تحویل دادید باید برای مرحله‌ی بعدی آماده شوید یعنی دفاع پایان نامه.

در جلسه‌ی دفاع فرصتی فراهم می‌شود تا دانشجویان با متخصصین رشته‌ی خود در مورد کارشان صحبت کنند. هدف رسمی دفاع این است که اساتید مطمئن شوند سرقت ادبی انجام نشده، و اینکه دانشجو کاملا پایان‌ نامه‌ی خود را درک کرده و می‌تواند آن را توضیح بدهد. در این جلسه سؤالات عمیق زیادی مطرح می‌شود، بحث‌های مفهومی پیچیده‌ای درمی‌گیرد و واقعا ترسناک است.

دانشجویان همیشه می‌پرسند که جلسه‌ی دفاع احتمالا چقدر طول می‌کشد. خوب مسلما طول جلسات متفاوت است. تحقیقات نشان داده‌اند بیشتر جلسات دفاع علوم طبیعی و عملی بین یک تا سه ساعت طول می‌کشند. در حالی که جلسات دفاع هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی معمولا کمتر از دو ساعت طول می‌کشند. در مورد جلسات علوم طبیعی و عملی ۴۳ درصد موارد دو ساعت یا کمتر طول می‌کشند و در مورد هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی ۸۳ درصد موارد این‌طور هستند ودراین تایم طولانی نیاز به پذیرایی مناسبی است.

نحوه پذیرایی ایپک در دفاع پایان نامه

قبل از شروع مراسم شرکت ایپک برای پذیرایی مناسب فضاسازی می کند و جای مناسبی را نسبت به محل برگذاری انتخاب کرده وچیدمان پک ها واقلام پذیرایی را انجام می دهند.برخی نیز این کار را در پایان جلسه انجام می دهند که بستگی به شما دارد ولی سعی کنید وسایل پذیرایی برای اساتید از همان ابتدا بر روی میزشان قرار دهید.

بطور مثال :قطعا یک برش هندوانه برای جلسه دفاع مناسب نیست. اما  استفاده ازیک  جعبه یک بار مصرف حاوی یک کیک، آبمیوه و یک نوع میوه برای هر نفر مناسب هست. حتی می توانید یک آب معدنی کوچک نیز در کنار آن قرار دهید. توزیع جعبه ها بسیار راحتر از گزینه های دیگر مثل یک جعبه شرینی تر است .

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،ایپک در بسته های پذیرایی خود از نوشیدنی های مناسب هوای گرم هم استفاده کرده است .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۵/۲۹
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی