وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

چرابه وکیل ملکی نیاز داریم؟

چرابه وکیل ملکی نیاز داریم؟ ،وکیل ملکی به وکیلی گفته می شود که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد.در بسیاری از مشکلاتی که در رابطه با اموال غیر منقول وجود دارد نیاز به وکیل ملکی حس می شود.

موسسه حقوقی وکیل الرعایا با  جز بهترین های این رشته می باشند. ارائه مشاوره های حقوقی، طرح لایحه و دفاع، راهنمایی در خصوص طرح دعوا، خدماتی می باشد که توسط این مرکز برای افرادی که به دنبال بهترین وکیل ملکی میباشند ارائه میشود.

اصولا وکیل ملکی و وکلای سرقفلی با وجود توانایی در طرح دفاع در کلیه دعاوی بیشتر در حوزه اموال غیر منقول و امور ملکی فعالیت میکنند.

اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند از جمله زمین، خانه، باغ، آپارتمان و … همه ی موارد زیر جز مواردی است که حیطه ی فعالیت وکیل ملکی را شامل میشود .مانند تنظیم سند رسمی، خلع ید، افراز و مال مشاع و غیره....

چگونه در معاملات ملکی ضرر نکنیم؟

مسائل و مشکلات حقوقی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین چالش‌هایی است که هرکسی در زندگی خود حتما با آن مواجه خواهد شد. دعاوی ملکی یکی از پرچالش‌ترین حوزه‌های درگیری‌های حقوقی است. زیرا مسکن و املاک یکی از بخش‌های اساسی سرمایه‌گذاری مردم ایران محسوب می‌شود و حساسیت روی آن بالاست. به همین دلیل شناخت و آگاهی نسبت به نکات حقوقی و مناسبات قانونی بخش خرید و فروش، معامله املاک و انتقال آن، اهمیت زیادی دارد.

از میان دعاوی ملکی حقوقی، موضوعات مربوط به اسناد ملکی، فسخ معامله و انحصار وراثت از مهم‌ترین مواردی است که حجم زیادی از پرونده‌های حقوقی دادگاه‌ها را تشکیل داده است. بنابراین آشنایی با این موضوعات ضروری است. شاید ما برتمام زوایای قانونی کار و قرارداد مسلط نباشیم .ولی یک وکیل خوب ملکی می تواند دراین امر مارایاری کند.

مشاوره گرفتن از وکیل جهت تنظیم قراردادها یکی از کارهای مهمی است که برای پیشگیری از هرنوع مشکل میتوان انجام داد.

مزایای وکلای متخصص موسسه وکیل الرعایا

  • رسیدگی فوق تخصصی به دعاوی مختلف ملکی اعم از؛ مشکلات ناشی از خریدوفروش، اجاره، مزاحمت، حقوق ارتفاق و انتفاع، سرقفلی، تنظیم سند رسمی، مطالبه اجاره بها و …
  • ارائه مشاوره کامل و جامع راجع به مراحل مختلف رسیدگی به دعوا؛
  • فعالیت در کار وکالت بر اساس به‌روزترین و بهترین سیستم حقوقی در جهان؛
  • حل دعاوی مختلف به صورت گروهی و با همفکری وکلا؛
  • کسب حداکثر رضایت از موکلین در طول چندین سال فعالیت حقوقی؛
  • گزارش دهی منظم به موکلین برای اینکه به صورت مداوم در جریان رسیدگی به پرونده قرار بگیرند؛
  • حق‌الزحمه منصفانه جهت رعایت حال هم‌وطنان؛
  • پیگیری پرونده‌ها تا انتها به صورت منظم و مداوم؛
  • اقدام به درخواست تجدیدنظر در صورت عدم کسب رأی مناسب؛
  • رسیدگی به پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین روش ممکن
دعوای تخلیه در ملک مشاع

یکی از مواردی که در قراردادهای ملکی باآن مواجه می شویم دعوای تخلیه ملک مشاع است.

درملک مشاع حق هر شریک در تمام ملک منتشر است و همین موضوع باعث شده که هیچ شریکی بدون اذن سایر شرکا حق تصرف در ملک مشاعی را نداشته باشد نتیجه این اذن اختلاط سهام. آن خواهد بود که تخلیه سهم هر شریک با خلع ید از تمام ملک ملازمه داشته است .نکته قابل توجه در این رابطه آن است که امکان دارد کل قرارداد اجاره فسخ نشده و رابطه استیجاری تنها بین مستأجر و یکی از شرکا به هم خورده و فسخ شده باشد.

در این مورد مستأجر مالک منافع متعلق به سایر شرکاست بنابراین تصرف شریک در ملک موقوف به اجازه و توافق با مستأجر است همان‌گونه که اگر تمام عقد اجاره منفسخ می‌شد، تسلیم عین مستأجره به یکی از شرکا منوط به داشتن اذن از دیگران بود.

نقش وکیل ملکی

با توجه به پیچیدگی دعاوی اموال غیر منقول و حساسیت بالا اینگونه دعاویو مشابهت هایی که با هم با دعاوی کیفری پیدا خواهند کرد . لزوم پیگیری تخصصی این دعاوی به دلیل بی تجربه بودن موکل، ارجح است طرح و دفاع از اینگونه دعاوی به وکیل ملکی مجرب سپرده شود .زیرا فقط یک وکیل میداند که چه زمانی میتواند دعوی تصرف عدوانی حقوقی مطرح کند یا اینکه در چه دعاوی می تواند الزام به تنظیم بخواهد.

دعاوی مربوط به درخواست و مطالبه سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه ملک استیجاری،دعاوی افراز و تفکیک دعاوی سه گانه تصرف از مهم ترین تخصص های یک وکیل ملکی می باشد.

ابطال اجراییه ثبتی برای املاک، اجرای ثبت، توقیف عملیات اجرایی و افراز از مهم‌ترین دعاوی ثبتی ملکی است.

از نظر قانونی خیر اما دعاوی ملکی ریزه کاری های مخصوص به خود دارد زیرا که افراد عادی نمی توانند در مقام دفاع به قانون مشکل گشا استناد نمایند.

ارتباط باما

وکلای پایه یک خبره و با تجربه با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد…درخدمت شما عزیزان هستند.

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (درکرج) و رضاشریفی اردانی (درتهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی