وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل امورتجاری درتهران

وکیل امورتجاری درتهران ،ما با بهره گیری از مشاوران حقوقی و وکلای متخصص و با تجربه خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب ارائه ی مشاوره حقوقی و همچنین قبول وکالت ، در خصوص دعاوی مربوط به شرکت ، ارائه می کند.

اسناد تجاری در مفهوم عام آن به کلیه اسنادی که میان بازرگانان در روابط تجاری مورد استفاده قرار می گیرد گفته می شود . علاوه بر برات ، سفته و چک ، اسنادی از قبیل: اسناد در وجه حامل ، فبض انبار ، بارنامه های حمل و نقل ، اوراق بهادار ، اوراق قرضه ، اوراق سهام و … را شامل می شود. اما اسناد تجاری در معنای خاص صرفا شامل: برات ، سفته و چک می شوند. ویژگی مشترکی که این اسناد را از سایر اسناد تجاری ممتاز می کند این مورد است که این اسناد هم معرف وجه و طلب بوده و هم قابل ظهر نویسی و انتقال می باشند. در حالی که سایر اسناد تجاری هرگز این دو خصوصیت را با هم ندارند .یعنی اگر قابل نقل و انتقال باشند مثل ورقه سهام دیگر معرف وجه و طلب نیستند . اگر معرف وجه و طلب باشند مثل بارنامه دیگر قابل نقل و انتقال نیستند.

در دنیای امروز با توجه به گستردگی فعالیت های تجاری داخلی و بین المللی اختلافات حاصل از این ارتباطات نیز به همین تناسب رو به افزایش است. با توجه به اینکه فعالیت در این حوزه نیازمند تخصص های خاص می باشد قطعا شما نیازمند این هستید که از کمک های یک وکیل دعاوی تجاریدر تهران و شهرستان ها به جهت جلوگیری از ضرر های غیر قابل جبران بهره مند گردید. لذا توصیه می گردد به هیچ عنوان بدون مشورت با وکیل متخصص در این حوزه هیچگونه اقدامی به عمل نیاورید.

 

چه معاملاتی باعث می شود فرد تاجر محسوب شود؟

وکیل دعاوی تجاری بیان می دارد، دعاوی تجاری همانطور که از اسمش پیداست مربوط به تجار است .به همین جهت به تعریف تاجر می پردازیم. به عبارتی ساده تر یعنی فردی تاجر است که شغل اصلی و عمده او انجام معاملات تجاری باشد.

کلیه معاملاتی که شرکت های تجاری انجام می دهند به اعتبار تجاری بودن این شرکت ها تجاری محسوب می شود. شرکت های تجاری در قانون تجارت مشخص شده است که شامل شرکت های ذیل است:

  1. شرکت سهامی (اعم از عام و خاص)
  2. شرکت بامسئولیت محدود
  3. شرکت تضامنی
  4. شرکت مختلط غیر سهامی
  5. شرکت مختلط سهامی
  6. شرکت نسبی
  7. شرکت تعاونی تولید و مصرف

وکیل دعاوی تجاری چه نوع دعاوی تجاری را می تواند مطرح کند؟

  • دعاوی راجع به ورشکستگی.
  • دعاوی راجع به مطالبه وجه چک، ابطال چک، استرداد لاشه چک، دستور موقت منع پرداخت چک، ابطال ظهر نویسی چک و سایر اسناد تجاری.
  • دعاوی راجع به صادرات و واردات تجار.
  • دعاوی راجع به ابطال، تصدیق، اعتراض به ثبت، اعتراض به آگهی ثبت و دعاوی دیگر در خصوص اختراع.
  • دعاوی راجع به حمل و نقل.
  • دعاوی راجع به کپی رایت.
  • دعاوی راجع به قرارداد های تجاری.
  • دعاوی مالکیت فکری و معنوی.
  • دعاوی برندها و علامتهای تجاری.
  • دعاوی طرح های صنعتی.
  • دعاوی تجارت الکترونیک.

لازم به ذکر است که قانونگذار در برخی موارد جنبه کیفری نیز برای برخی فعالیت های تجاری در نظر گرفته است . هم در قانون تجارت و هم در قانون مجازات بدان پرداخته شده است.

وکیل دعاوی تجاری و لزوم حضور وی در دعاوی تجاری

قطعا شما نیز بر این عقیده هستید که برای رسیدن به هر هدفی می بایست از کسانی که به دفعات این راه را پیموده اند کمک گرفت. طرح دادخواست در خصوص دعاوی تجاری و رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه نیز نیازمند این است . شما با مراجعه به وکیل دعاوی تجاری که دارای تجارب گرانبها در این راه می باشد. در این خصوص اقدام کنید چرا که هر کاری نیاز به تخصص دارد و قطعا شما بدون تخصص در هیچ حوزه ای موفق نخواهید بود. پس بهتر است برای جلوگیری از ضرر های جبران ناپذیر از کمک های یک متخصص استفاده کنید.

موسسه حقوقی وکیل الرعایادر تهران با در اختیار داشتن کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری متخصص در دعاوی تجاری این نوید را به شما می دهد . پرونده شما به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن پیگیری خواهد شد. جهت مشاوره با وکیل امورتجاری درتهران با ما تماس بگیرید.

ارتباط باما

وکلای پایه یک خبره و با تجربه با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد…درخدمت شما عزیزان هستند.

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (درکرج) و رضاشریفی اردانی (درتهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی