وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل کیفری کرج

بهترین وکیل کیفری کرج ،آن دسته از ساکنین کرج که به هر دلیل برای حل دعاوی کیفری و حقوقی خود شامل مشکلات خانوادگی، ملکی، کاری، مالی و … در جست و جوی بهترین وکیل کیفری در کرج  هستند و احیاناً در گذشته در این مسیر دچار زیان های حقوقی و کیفری شده اند حالا می توانند با مشورت و کمک از وکلای خبره در مسیر حل گرفتاری های حقوقی خود گام برداشته و در عین حال در وقت و هزینه آنها صرفه جویی شود.

اگر دارای هر کدام از این مشکلات و یا سایر مشکلات کیفری هستید و برای حل آن در جست و جوی بهترین وکیل در کرج هستید که ضمن تسلط بر مباحث حقوقی دفترحقوقی وکیل الرعایا بهترین گزینه برای شماست.

وکیل کیفری خوب کیست؟

پرونده های کیفری خاصه نیازمند اهمیت و حساسیت بیشتری هستند. حضور یک وکیل خوب و کاردان در روند پرونده از واجبات است. زیرا موضوعات پرونده ها به گونه ای است که ممکن است طرفین دعوا را دچار زیان و خسارت های های غیر قابل جبران کند. از حائز اهمیت ترین پشتوانه های حقوقی دفاعی متهم، حق داشتن یک وکیل کیفری می باشد. در پرونده های کیفری وکیل کیفری می تواند با نگاه به میزان تخصصی بودن آن ها تاثیر چشمگیری داشته باشد. هر دو طرف دعوی نیازمند مشاوره با وکیل کیفری در جریان پرونده هستند . در همه دادگاه ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

اهمیت وکیل کیفری

اهمیت وکیل کیفری از آن جهت است که ضامن آبروی هر دو طرف می باشد وی باید متوجه باشد که آیا واقعا جرمی صورت گرفته یا خیر و پی از بررسی اتهام به قضاوت بپردازد.با توجه به اینکه موضوع دعاوی کیفری برخلاف مدنی که بیشتر مالی می باشد با جان انسانها سروکار دارد و کوچکترین اشتباه و خطا در دفاع ممکن است موجب ضربه یا نابود شدن با ارزش ترین دارایی افراد گردد که همان جان انسانها می باشد.

موارد دعاوی کیفری چیست؟
  1. جعل امضا: جعل و تزویر عبارتند از ساختن نوشته یا سند یا ساختن مهر یا امضای اشخاص رسمی و غیررسمی، خراشیدن یا تراشیدن یا قلم بردن یا الحاق یا محو یا اثبات یا سیاه کردن یا تقدیم یا تاخیر تاریخ سند نسبت به تاریخ حقیقی یا الصاق نوشته‌ای به نوشته دیگر یا به کار بردن مُهر دیگری بدون اجازه‌ صاحب آن و نظایر اینها به قصد تقلب
  2. سرقت: سرقت یعنی ربودن مال غیر به هر انگیزه ای اعم از انتقام،لذت جویی نیاز مالی و …
  3. قتل عمد و غیر عمد
  4. تهدید: هر کس دیگری را به هر نحو به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی یا به افشای سری نسبت به خود یا بستگان او تهدید کند، اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را کرده یا نکرده باشد مجرم این جرم است.
  5. آدم ربایی
  6. کلاه برداری: هر کس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکتها یا تجارتخانه های یا کارخانه ها یا موسسات موهوم یا به داشتن اموال واختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیر واقع امیدوار نماید یا از حوادث و پیش آمدهای غیر واقع بترساند و یا اسم و یا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر وجوه و یا اموال یا اسناد یا حوالجات یا قبوض یا مفاصا حساب و امثال آنها تحصیل کرده و از این راه مال دیگری را ببرد کلاهبردار محسوب می شود.
  7. ضرب و جرح
  8. افترا
  9. جرائم پزشکی
  10. مزاحمت تلفنی
  11. خیانت در امانت
  12. روابط نامشروع
دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه

دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه

دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت، فروش مال غیر، کلاهبرداری،  دیگر دعاوی مربوطه

و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی، تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه، بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها، ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۹۹/۰۹/۱۷
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی