وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل دعاوی کارگر و کارفرما

وکیل دعاوی کارگر و کارفرما ،راه گرفتن مشاوره رایگان با وکیل متخصص کار در موسسه حقوقی وکیل الرعایا  فراهم گردیده و کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با یکی از بهترین وکلای مدنی کارگر و کارفرما در کرج جناب آقای میثم شفیعی بهره مند شوید.در مقاله زیر علاوه بر شماره تماس مستقیم ، یکی از مقالات ایشان نیز آمده که در صورت هرگونه ابهام و یا نیاز به مشاوره میتوانید با ایشان تماس بگیرید.

وکیل کارفرما

در صورتی که کارفرما طرف شکایت باشد باید حتماً اسناد و مدارکی دال بر واریز حقوق نقدی کارگر را به همراه داشته باشد .می‌تواند به شخص کارگر در پیروزی در بحث اداره کار کمک کند، داشتن فیش حقوقی و فیش واریز منطبق با یکدیگر می باشد.در واقع اگر شخص کارفرما با گرفتن مشاوره از وکیل متخصص اداره کار شاغل در موسسه ویل الرعایا اقدام به تنظیم و تهیه فیش حقوقی نمایند و تمامی این فیش های حقوقی را منطبق با قانون تنظیم نمایند.

میتوانند در هنگام ارائه این در واقع حقوق در جهت اثبات واریز گام بردارند تمام آنچه که به شخص کارفرما کمک می نماید منطبق بودن فیش واریز و فیش حقوقی منطبق بودن این دو با حداقل‌های قانونی و مدت زمان انجام کار است.

در واقع اگر شخصی به عنوان کارگر در حال فعالیت می باشد و مدت یک سال را کار کرده کارفرما باید حتماً ۱۲ عدد فیش حقوقی ۱۲ عدد واریز منطبق با یکدیگر و منطبق با قانون ارائه دهد واریزی های شخص کارفرما باید متناسب با حداقل دستمزد و مدت مدت زمان کار باشد.کارفرما می تواند با دفتروکالت وکیل الرعایا در زمینه اداره کار فعالیت نماید و با گرفتن مشورت از این وکلای متخصص در جهت بستن بهترین قراردادهای کارشما را یاری می نماید.

وکیل برای شکایت از کارفرما

با وجود وکلای متعددی که در سطح کرج حضور دارند طرح دعوا یا دفاع در اداره کار نیازمند تجربه و تبحر می باشد و اصولاً هر وکیل نمی‌تواند این دعاوی را قبول و نیاز موکل را برطرف نماید.

اگر کارگر هستید و قصد شکایت از کارفرمای خود را دارید یا میخواهید در جایی شروع به کار کنید و می خواهید بدانید چه حقوقی به شما تعلق خواهد گرفت، حتماً با مشاورین و وکلای این گروه تماس بگیرید.

پرسش های خود را مطرح کرده و پاسخ های خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. در صورتی که شما کارفرما هستید و می‌خواهید شخصی را به عنوان کارگر استخدام نمایید باید مطلع باشید که چه حقوق و مزایای باید به شخص کارگر پرداخت نماید.

بنابراین در این صورت حتما نیازمند مشاوره و مشورت باوکیل پایه یک دادگستری هستید و همچنین ممکن است کارگری از کارفرما شکایت کند .در این صورت کارفرما باید با حضور در مراجع صالح اداره کار از خود دفاع نماید و در برابر ادعاهای کارگر دلیل بیاورد و پرداخت حقوق را اثبات نمایند. اینکه شخص کارگر مستحق چه میزانی است و چه حقوقی باید داشته باشد به این که شکایت علیه کارگر و کارفرما و مراحلی دارد را می توانیدسوال کنید.

کارفرما از نظر قانونی چه کسی است  ؟

کارفرما نیز شخصی است که کارگر به درخواست و به اعتبار او در مقابل دریافت حقوق و سایر مزایا کار می کند. مدیران و مسئولانی که عهده دار اداره کارگاه هستند، نماینده کارفرما محسوب می شوند. کارفرمایان میتوانند در خصوص در اختیار داشتن وکیل دعاوی کارگری با دادن معرفی نامه به شخص مورد نظر امکان استفاده از اطلاعات یک وکیل اداره کار را داشته باشند .

کارگاه چه مشخصاتی دارد ؟

کارگاه نیز محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می کند. مؤسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی، خدماتی،مسافری، تجاری، اماکن عمومی و مانند آنها مشمول این عنوان هستند.

قرار داد کار چیست ؟

برای شروع ارتباط کاری میان کارگر و کارفرما، قراردادی کتبی یا شفاهی منعقد می شود و به موجب آن کارگردر قبال دریافت مزد، کاری را برای مدتی معین (موقت یا غیرموقت) برای کارفرما انجام می دهد. این قرارداد.مشخص کننده و نمایانگر میزان دقیق ساعات کار، چگونگی کار، دریافت مزد و دیگر موارد است و در صورت بروزهر گونه اختلاف، ابتدا به آن رجوع می گردد.وکیل دعاوی اداره کار در قانون کار، مراجع حل اختلاف به دو دسته هیئت های تشخیص (به عنوان مرجع بدوی) و هیئت های حل اختلاف (به عنوان مرجع تجدیدنظر) تقسیم شده. و در هر استان چندین هیئت تشخیص و حل اختلاف به تناسب وسعت آن استان پیش بینی گردیده است.

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه

دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه

دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت، فروش مال غیر، کلاهبرداری،  دیگر دعاوی مربوطه

و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی، تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه، بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها، ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی