وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل درگوهردشت

وکیل درگوهردشت ،منصب وکالت همواره یکی از مناصب گرانقد ر و بسزای اجتماعی بوده است. رسالت وکالت تامین و اجرای عدالت است و اطلاعات و استعداد وکلا پیوسته برای کسانی که جان، مال، شرف و ناموسشان فراروی خطر است، آماده می باشد.

خصوصیات ضروری یک وکیل

یک وکیل خوب باید به کلیه ی مسائل اجتماهی آگاه بوده و دارای اطلاعات عمومی کافی باشد چرا که در طول وکالت خود ممکن است با مسائل مختلف روز مواجه شود لذا؛ باید قدرت فهم مسائل روبه رو را داشته باشد و تنها در این صورت قدرت عمل به اصلی ترین وظیفه ی خود یعنی کمک به مردم ، از میان بردن بی عدالتی و احقاق حق اشخاص را پیدا می کند.

اطلاعات قضایی وکیل

اطلاعات حقوقی یک وکیل خوب باید کامل  و به همه ی شاخه های علم حقوق واقف باشد اعم از حقوق خصوصی و عمومی مثل حقوق تجاری، جزا ، اداری و مالی و حقوق مدنی

اطلاعات یک وکیل باید به روزباشد  و او در همه وقت دغدغه ی کسب اطلاعات جدید را داشته باشد.

صفات یک وکیل

یک وکیل باید علاوه بر دانش حقوقی،  صفات و خصوصیات اخلاقی خاصی هم داشته با شد مثل بیان روان و حافظه ی قوی، قدرت تسلط بر رفتار و صدا، عقل سلیم و خلق ملایم ، تربیت خوب و جسم سالم.

اخلاق وکیل

مهمترین صفتی که از نظر اخلاقی به منزله ی روح منصب وکالت به حساب می آید شرافت و صحت عمل وکلاست. وکیل باید با تقوی و مظهر شرافت باشد تا احترام لباسی که بر تن دارد حفظ شود و قسمی را که خورده است مورد ملاحظه قرار دهد.

وکیل تنها با جلب اعتماد موکل خود و وکیل طرف دعوا و قضات می تواند جایگاه و منزلت خود را حفظ نماید و این تنها با عدالت و شرافتمندی میسر می گردد. وکیل جزء لازم دستگاه عدالت است.

چرا باید وکیل بگیریم

در طول زندگی خود همانطور که در شرایط متفاوت برای حل مشکلات مختلف خود ب یک فرد متخصص مراجعه می کنیم و هر اموری را به فردی که در آن زمینه تحصیل نموده است می سپاریم، در مشکلات حقوقی نیز وجود یک وکیل لازم و ضروری است چرا که برای حل مشکلات حقوقی تنها یک وکیل خوب می تواند با در نظر گرفتن جوانب مختلف بهترین تصمیم را گرفته و حق و حقوق شمارا حد الامکان حفظ کند.

در بیشتر مواقع نداشتن یک وکیل خوب ضرر های غیر قابل جبرانی به ما وارد می کند و از آن جا که هیچ چیزی ارزشمند تر از وقت آدمی نیست، داشتن یک وکیل از اتلاف وقت نیز جلوگیری می کند.

 

تیم حقوقی وکیل الرعایا با در نظر گرفتن همه ی مسائل و ویژگی های لازم ، وکلای مجرب و کارکشته ای را گرد هم آورده تا با توکل به خداوند متعال و با حق محوری، قدمی در راه تامین عدالت جامعه برداشته باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده تمام مراحل پرونده ی خود را به ما  بسپارید،  ما در این راه یعنی احقاق حق شما کم نخواهیم گذاشت و شما عزیزان بدون اتلاف وقت و از دست دادن فرصت های مناسب و درست، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

عدالت تنها هدف ماست.

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.

دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.

دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی