وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری در کرج

وکیل کیفری در کرج ،وکیل کیفری جز حساسترین و سختترین وکالت حقوقی می باشد.وکیلی که تجربه بیشتری داشته باشد می تواند در این زمینه موفق باشد.تبحر و تخصص ابزار موفقیت در این راه هستند.

کلام و بیان خوب در یک وکیل اورا در دادگاه به سمت پیروزی سوق می دهد.انتخاب یک وکیل کار آزموده می تواند راهکارهای مناسبی پیشنهاد بدهد.

حق استفاده از وکیل بخصوص در دعاوی کیفری جز قوانین جمهوری اسلامی می باشد.بنابراین برای انتخاب یک وکیل خوب مابه شما وکیل الرعایا را پیشنهاد می کنیم.در برخی پرونده ها مانند تجاوز، قتل هر دو طرف اختیار دارند تا حتی سه وکیل هم انتخاب کنند.دربرخی پرونده های محرمانه اجازه حضور وکیل منوط براینکه دادگاه حق اجازه این اجازه را بدهد.

تعریف جرم

هر فعل یاترک فعلی که در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد، جرم محسوب می‌شود . مثلا در هنگام تصادف اگر کسی در جای خلوت به شخصی صدمه زده و او را رها می کند و با این رهاسازی آسیب بیشتری به شخص وارد می شود یا از خونریزی زیاد می میرد، این ترک فعل، جرم محسوب می شود.

شکایت کیفری

شکایت کیفری شکایتی است که توسط یک فرد علیه فرد دیگری که مرتکب تخلف شده است انجام می‌شود.این دسته از شکایات ابتدا در دادسرا مطرح می شود .این شکواییه باید خطاب به فردی که از وی شکایت دارید و همچنین دادستان نوشته شود.مشخصات فردی که از او شکایت شده باید بطور کامل مشخص شود.مدارکی هم که فرد دارد باید به شکایتنامه پیوست دارد.که برای این امر می توان از وکیل کمک گرفت .

وکیل دعاوی کیفری

طبق قانون وکالت وکلا در پذیرش پرونده های کیفری محدودیت دارند.امکان قبول همه پرونده های کیفری را ندارند.پرونده‌هایی که مرجع تجدید نظر از احکام صادره، دیوان عالی کشور می باشد ،فقط در صلاحیت وکیل کیفری است.بنابراین برای انتخاب وکیل کیفری باید ابتدا از صلاحیت وی در قبول پرونده مطمئن شوید.

وکیلی که بتواند دفاعیات تخصصی در این نوع موضوعات ارائه دهد می تواند وکیل موفقی در پایان این دسته از پرونده ها باشد.وکیلی که در این زمینه متخصص باشد با تنظیم لایحه ،بیانی قوی واستفاده از تبصره های قانونی می تواند نتیجه مطلوب را در دادگاه بدست بیاورد.

وکیل کیفری چه اطلاعات و دانشی باید داشته باشد؟

وکیل خوب کیفری علاوه بر تسلط بر قوانین و مجازات باید دانش انگشت نگاری ، پزشکی قانونی ، اسلحه شناسی را هم تا حدودی داشته باشد تا از این طریق در صورت نیاز بتواند نظرات کارشناسی خودرا بدهد. از موکل خود دفاع کند.

تفاوت وکیل کیفری با وکیل حقوقی

وکلایی که در امور مدنی ،خانوادگی ، شورای حل اختلاف می گذراند وکیل حقوقی است.این دسته از وکلا بصورت تخصصی در زمینه هایی که گفته شد فعالیت دارند.وکیل حقوقی بیشتر و به صورت تخصصی در زمینه امور حقوقی فعالیت داشته اما وکیل کیفری در حیطه کاری خود یعنی امور کیفری فعالیت دارد. بنابراین این وکلا بیشتر در زمینه‌ای که تخصص دارند ورود پیدا کرده و قطعا می توانند عملکرد بهتری به عنوان وکیل قانونی از خود نشان دهند.

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۹۹/۱۰/۲۲
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی