وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

نمونه دادخواست رأی ابطال داور

نمونه دادخواست رأی ابطال داور ،

با سلام و تقدیم احترام به وکالت از شرکت موکل به استحضار میرساند،

شرکت موکل به موجب قرارداد مورخ.............وفق مقررات و نظامات مربوط به امور ساخت و مهندسی اقدام به عقد قرارداد با موضوع نظارت بر عملیات فنی و اجرایی پروژه پلاک ثبتی ........ فرعی از اصلی .... قطعه ..... به شماره پروانه شهرداری ............ واقع در منطقه ....... مینماید.

مطابق ماده 8 قرارداد فی مابین (بند8-1) هر یک ازطرفین مکلف گردیده است هر گونه ادعا مبنی بر قصور طرف دیگر در انجام تعهدات قراردادی را ابتدا از طریق گفتگو و سپس از طریق داوری حل و فصل نمایند،به موجب قسمت اخیر بند 8-1 قرارداد طرفین جهت رجوع به داوری مقدمتا میبایست تعهدات طرف دیگر را خواستار شده و نسخه ایی از آن را به سازمان ....... تسلیم نموده و پس از انقضای مهلت سازمان داور یا هیات داوری را معرفی نماید.

متاسفانه در شرایطی که پروژه بعد از انقضای مهلت به دلیل قصور و کاستی های خوانده به اتمام نرسیده و مطابق نظامات حاکم بر امور مهندسی در صورت عدم تکمیل پروژه  درمدت قراردادی مکلف به ادامه موضوع قرارداد نسبت به دیگری میباشند و از این بابت نیز مسولیت های خطیری علی الخصوص بر عهده مهندس ناظر میباشد ، طرف دیگر بدون رعایت مقررات پیش بینی شده در قرارداد (در خواست کتبی به طرف دیگرو انقضای مهلت)مستقیما خواسته خود را به سازمان ارجاع نموده و آن سازمان نیز بدون در نظر داشتن مفاد قراردادی و قانونی اقدام به صدور رای علیه شرکت موکل نموده است که مستدا به موجب ماده 489 قانون آیین دادرسی مدنی و به دلایل ذیل مستحق ابطال است

برای مشاهده نمونه دادخواست به لینک زیر مراجعه کنید.

دادخواست.docx

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی