وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

نمونه لایحه تمکین

نمونه لایحه تمکین ،

به نام خداوند بخشنده و مهربان

ریاست و مستشاران محترم محاکم تجدیدنظر استان ......

با سلام و عرض ادب ، احتراماً ؛

اینجانب میثم شفیعی وکیل آقای .............. نسبت به دادنامه شماره .............................. صادره از شعبه ....... دادگاه خانوداه شهرستان ...............در پرونده به شماره ........................... که در تاریخ ....................صادر و به بنده در تاریخ ............... ابلاغ گردیده است معترض می باشم و در جهت نقض دادنامه موصوف لایحه اعتراضی خود را به شرح ذیل آماده و مکتوب نمودم که در درجه اول استدعای بذل عنایت به لایحه تقدیمی و سپس نقض دادنامه معترض عنه و النهایه صدور حکم به تمکین تجدیدنظرخوانده (خانم ...... .........) مستدعی است .

مختصر اینکه ؛

موکل در تاریخ .................با همسرش خانم.................. (تجدیدنظرخوانده) عقد دائم نموده و سپس به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون برگزاری مراسم عروسی زندگی مشترک خود را آغاز می نمایند و حتی ............... نیز از همسرش باردار می گردد اما متاسفانه فرزندشان قبل از تولد سقط می شود .

متعاقبا خانم .............. در مرداد ماه سال ......... زندگی مشترک را ترک می نماید و نسبت به انجام وظایف زناشویی خود سرباز می زند که بنده به وکالت موکل اقدام به طرح دعوای تمکین نمودم که پس از تشکیل جلسه رسیدگی و به دلیل اینکه بنده وقت رسیدگی همزمان داشتم متاسفانه قادر به حضور نبودم و لایحه تقدیم دادگاه محترم نمودم اما متاسفانه قاضی محترم بدون ارجاع خوانده (خانم ..................) به پزشکی قانونی و صرفا بر اساس ادعای تجدیدنظرخوانده  محترم مبنی بر باکره بودن زوجه ، اقدام به صدور حکم به بطلان دعوا صادر نمودند در صورتی که بنا به دلایل ذیل دادنامه صادره صحیح نمی باشد .

برای مشاهده ادامه لایحه به لینک زیر مراجعه کنید.

لایحه تمکین

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۹۹/۱۱/۳۰
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی