وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

فرم مبایعه نامه خودرو

فرم مبایعه نامه خودرو ،

خرید و فروش خودرو در کنار خرید و فروش آپارتمان یکی از مهمترین معاملاتی است که انجام می گیرد.بسیاری از کسانی که خودرویی را خریداری می کنند.قصد ندارند که تا آخر عمر از همان خودرو استفاده کنند بلکه برخی از افراد در فاصله کوتاهی از خرید خودرو آن را می فروشند و اقدام به خرید خودروی دیگری می کنند.

علاوه بر تنوع خودروها، تنوع قیمتی هم میان آنها وجود دارد که بستگی به برند، مدل، کیفیت و سالم و یا تصادفی و یا معیوب بودن آنها دارد که از چند میلیون تا چند میلیارد ارزش داشته و مورد معامله قرار می گیرند. امروزه خودروهایی در بازار معامله قرار می گیرند که ارزش آنها بیش از خانه و آپارتمان های چند صد میلیونی است.خرید و فروش خودرو از طریق مبایعه نامه صورت می گیرد.

بسیاری از طرفین معامله، کمترین اطلاعاتی در زمینه شیوه صحیح نوشتن مبایعه نامه خودرو ندارند و به همین دلیل با مشکلات حقوقی و مالی سنگینی مواجه می شوند. که در نتیجه برای حل و فصل آن سر از کلانتری و دادگاه در آورده و با انواع دعاوی و شکایت ها در قالب کلاهبرداری، فسخ قرارداد، خیانت در امانت، سرقت، الزام به فک پلاک، الزام به تنظیم سند و غیره مواجه خواهند شد که حاصلی جز خسارت و زیان روحی و اقتصادی برای طرفین در پی ندارد.

بیشتر اختلافات مربوط به معاملات خودرو، به زمان تنظیم قرارداد آن بر می گردد به نحوی که اگر با شیوه صحیح تنظیم و نوشتن مبایعه نامه و آثار قانونی شروط مندرج در آن آشنا باشید، خطرات و آسیب های کمتری متوجه شما چه به عنوان خریدار و چه به عنوان فروشنده خواهد بود.

برای مشاهده مبایعه نامه به لینک زیر مراجعه کنید.

مبایعه نامه قطعی خودرو

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۹۹/۱۲/۱۹
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی