وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

لایحه پاسخ به دفاعیات وکیل مقابل با خواسته ابطال اسناد رسمی

لایحه پاسخ به دفاعیات وکیل مقابل با خواسته ابطال اسناد رسمی ،

بسمه تعالی

ریاست محترم شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان

موضوع: شماره بایگانی

با سلام و احترام فراوان ، در خصوص لایحه مورخه      که از سوی وکیل محترم خواهان ها ضبط در پرونده گردیده است،  لازم می داند ذیلا مواردی را به سمع و نظر آن دادگاه محترم برساند؛

1- جالب اینکه ایشان در بند 1 لایحه مذکور به استناد  ماده 35 قانون مدنی تصرفات موکلین خود را دلیل بر مالکیت دانسته و بدین ترتیب موکلین خود را مبری از اثبات این مهم دانسته است!

اولاً، تصرف نه دلیل که اماره ای بر مالکیت است و به هیچ وجه تاب مقاومت در مقابل دیگر دلایل از جمله اسناد رسمی را نخواهد داشت.

بنظر، همکار محترم غافل از این مهم می باشد که ملک دارای سابقه ثبتی، آنهم مربوط به سالهای طولانی است!

ثانیاً، همکار محترم فرض را بر ثبوت تصرفات موکلین خود نهاده و هیچ مدرکی که دلالت بر آن نماید، ارایه ننموده است.

همچنین ایشان در ادامه و در جهت توجیه ایراد وارد به دعوی خواهانها مبنی بر عدم اثبات مالکیت و ادعای بلا واسطه ایشان نسبت به اسناد رسمی موکلین با اشاراتی به نظریات مشورتی مدعی است که رسیدگی به اثبات مالکیت در بطن رسیدگی به موضوع ابطال است!

برای مشاهده لایحه به لینک زیر مراجعه کنید.

-پاسخ به لایحه وکیل خواهان

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۰۰/۰۳/۱۱
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی