وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

نمونه لایحه در خصوص ترک انفاق

نمونه لایحه در خصوص ترک انفاق ،به نام خداوند بخشنده و مهربان

ریاست محترم شعبه   دادگاه کیفری

با سلام و احترام

اینجانب میثم شفیعی وکیل مشتکی عنه آقای        ضمن اعلام وکالت ، در خصوص شکایت خانم        مبنی بر ترک انفاق  در پرونده به شماره بایگانی        مطروحه در آن شعبه محترم، دفاعیات خویش را به نحو مکتوب مبنی بر اثبات بی گناهی موکل به شرح ذیل خدمت شما معروض می دارم:

1) موکل مستنداً  صفحات 62، 63 و 64 پرونده اقدام به  تهیه مسکن با تمام امکانات و مایحتاج زندگی از زمان عقد، نموده اما متاسفانه زوجه بدون هیچ عذر قانونی و شرعی در منزل مشترک سکونت نمی‌کند. در این خصوص سند منزل و قبض‌های آن جهت اثبات این ادعا خدمت دادگاه محترم تقدیم می‌گردد.( پیوست شماره1 در 11برگ)

2) زوجه از موکل هیچ تمکینی نمی‌کند و در شهری دیگر از محل سکونت موکل زندگی می‌کند. وموکل پس از عقد نمودن زوجه مبادرت به تهیه مسکن مناسب و در شأن زوجه در محل زندگی و کار خود (شهر   ) نموده است (سند منزل پیوست شده است). متاسفانه زوجه به دلایل گوناگون از قبیل آماده نبودن جهیزیه، درخواست سفر خارج از کشور و در نهایت مطالبه سه دانگ از منزلی که توسط پدرموکل و به سختی و با وام خریداری شده بود، از شروع زندگی مشترک با ایشان خودداری می‌کند و تمامی وسایل و مایحتاج زندگی مهیا می باشد اما وقتی موکل قصد الزام زوجه به تمکین از طریق دادگاه نمود در این هنگام با مراجعه به دفترخانه ثبت ازدواج متوجه می گردد  شاکی محترم موکل را در اصل وصف بنیادین نکاح که وصف بکارت ایشان بوده فریب داده است.

لینک نمونه لایحه

برای مشاهده لایحه به لینک زیر مراجعه کنید.

لایحه ترک انفاق

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • ۰۰/۰۳/۲۳
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی