وکیل

درباره وکالت و مشاوره حقوقی

  • ۰
  • ۰

گروه حقوقی وکیل الرعایا

گروه حقوقی وکیل الرعایا تیم حقوقی وکیل الرعایا با بکارگیری مجموعه ای از وکلای مجرب پایه یک دادگستری در تهران و کرج، یکی از بهترین گروه های حقوقی محسوب می شوند که با تمام تلاش و تخصص خود اقدام به حل و فصل مشکلات حقوقی و کیفری مردم می نمایند.

انتخاب وکلای برجسته

لازم است بدانید وکلای گروه حقوقی وکیل الرعایا ، ضمن عضویت رسمی در کانون وکلای دادگستری ، سوابق درخشانی در زمینة رسیدگی به پرونده های گوناگونی با موضوعات متنوع حقوقی وکیفری داشته و از همین جهت گزینه ی معتبر و قابل اعتمادی برای موکلین و متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی می باشند و قطع به یقین همواره تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات شما عزیزان به کار خواهند گرفت.

تضمین نتیجه امری قطعی نمی باشد ؛

وکلای برجسته وکیل الرعایا با بیش از یک دهه سابقه خدمت و داشتن 95 درصد پرونده موفق ، با ارائه مشاوره حقوقی ، قبول وکالت و مطالعه پرونده ، سعی دارند تا مراجعه کنندگان محترم را در جریان نحوه ی رسیدگی به پرونده ها و مشکلات حقوقی مطروحه قرار بدهند ، اما یک وکیل کاردان و با تجربه ضمن اینکه تمام تلاش خود را برای به نتیجه رساندن یک پرونده انجام می دهد ، نمی تواند نتیجه را به طور قطعی و 100 درصد تضمین نماید.

توجه به عدم اضرار به موکل

گروه حقوقی وکیل الرعایا در ابتدای امر در هر پرونده ای ، سعی دارد با بررسی همه جانبه تمامی موضوعات، احتمال موفقیت پرونده را پیش بینی نماید؛ چنانچه در جریان بررسی تشخیص داده شود رسیدگی به این پرونده نتیجه مثبتی ندارد یا منجر به ایراد ضرر به مال یا حق شخص موکل می شود ، حقیقت را برای مراجعه کنندگان محترم روشن می سازد تا وقت هیچ یک از طرفین گرفته نشود.

بهره گیری از وکلای متخصص

خوشبختانه گروه حقوقی وکیل الرعایا متشکل از چندین وکیل مجرب و متخصص در زمینه های گوناگون حقوقی و کیفری می باشد و این ویژگی بسیار حائز اهمیت به نظر می رسد ؛ چراکه افراد می توانند مشکلات خود را با چندین وکیل مطرح نمایند و از مشورت همگی آن ها بهره مند گردند و همچنین با چنین رویکردی رسیدگی به امور نیز تخصصی تر می شود. البته لازم به ذکر می باشد که در صورت تمایل به دریافت مشاوره و حسب مورد انعقاد عقد وکالت تنها با یک وکیل ، این امکان نیز فراهم است.

ماهیت گروه حقوقی

مطابق با آیین نامه مربوط به تشکیل موسسات حقوقی، گروه حقوقی شخصیتی حقوقی است که منحصراً توسط دو یا چند وکیل دادگستری پایه یک تأسیس می شود و وظایفی همچون انجام کلیه امور وکالت و مشاوره تنظیم قرارداد و به طور کلی امور حقوقی ، مطابق با مقررات قانونی و آیین نامه مربوط به گروه حقوقی را به عهده دارد . طبق این آیین نامه گروه حقوقی منحصراً توسط وکلای دادگستری با شرایط مذکور در آیین نامه قابلیت ثبت دارد.

رویه گروه حقوقی وکیل الرعایا

این گروه حقوقی نیز مطابق با تشریفات مذکور در آیین نامه فوق الذکر ، به ثبت رسیده و با رعایت تمامی مقررات و عضویت در کانون وکلای دادگستری شروع به فعالیت نموده و سوابق درخشانی در زمینه پیگیری و رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم از خود برجای گذاشته اند.

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • میثم شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی